Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Känns som det mestadels är äldre som handlar med kontanter. Vet inte era erfarenheter dock.

Tog sprutan (Pfizer) för 10 dagar sedan. Inga biverkningar alls förutom lite ont i armen dag 2.

Men idag. Sjukt ont i musklerna, lederna, armarna, bröstkrogen. Typ träningsvärk. Har inte tränat snarare tvärtom. Någon med samma erfarenhet?

Samma här, men nä absolut inga biverkningar. Tror inte att dina symptom kommer från någon vaccination ärligt talat. Det skulle visat sig omgående isf.

Samma här, men nä absolut inga biverkningar. Tror inte att dina symptom kommer från någon vaccination ärligt talat. Det skulle visat sig omgående isf.

tror samma - kanske någon inflammation eller virus orelaterat till vaccinet?

Fick du också samma efter 10 dagar?

Tog sprutan (Pfizer) för 10 dagar sedan. Inga biverkningar alls förutom lite ont i armen dag 2.

Men idag. Sjukt ont i musklerna, lederna, armarna, bröstkrogen. Typ träningsvärk. Har inte tränat snarare tvärtom. Någon med samma erfarenhet?
Jag tog med Pfizer för några dagar sedan. först ont i armen som du. och 2a dagen helt ont i hela kroppen fick ligga 2 dagar i sängen kunde inte röra mig kände mig som en 80 + åring.

Ska ta första sprutan idag. Tjejen blev sjuk som fan så hoppas jag slipper det. Hon hade dessutom haft Corona för ett halvår sedan och var inlagd 2 veckor då, kanske de som gjorde de värre för henne.

Fått bägge, hade lite ont i armen ett par dagar, kunde inte lyfta något

Fått pfizer. Kunde inte lyfta armen de två dagarna men det gick över ganska så snabbt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp