Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag gillar normalt sätt värme och trivs med det bättre än vinter men idag är det ca 30 grader i Skåne, känsn dock aningen varmare.

Mår mest illa och känner mig helt orkeslös.

23-25 är perfekt med 30+ är bara jobbigt.

Jag gillar normalt sätt värme och trivs med det bättre än vinter men idag är det ca 30 grader i Skåne, känsn dock aningen varmare.

Mår mest illa och känner mig helt orkeslös.

23-25 är perfekt med 30+ är bara jobbigt.

håller med till fullo där! :):tummen:

Tillbringa hela dagarna på balkongen med en getingdödare och frozen drinkar är helt OK ändå.

Den enda debatten som är värd att titta på

Är det bara jag eller tycker ni också att kassapersonalen när man ska handla blir lite smått irriterade när man drar fram kontanter när man ska betala?
Känns som man får den där sucken från helvetet nästan varje gång.. :axelryck: :facejoy:

kontanter i dagsläget ser ut som svartasedlar alltså inte äkta. Många som säger så när jag handlar är den äkta

Är det bara jag eller tycker ni också att kassapersonalen när man ska handla blir lite smått irriterade när man drar fram kontanter när man ska betala?
Känns som man får den där sucken från helvetet nästan varje gång.. :axelryck: :facejoy:
Nä inte upplevt nåt sånt. Antingen tar man kontanter eller tar man inte kontanter. Att ta kontanter men göra sura minner när nån vill betala med kontanter är bara dåligt.

Jag ger inte sura miner men är det 500-lappar kontrollerar jag mer noga om det är en äkta eller inte skulle jag säga. Inte för att det är just kontanter men för att det inte är lika vanligt längre, detta ligger dock i bakhuvudet sedan flera år tillbaka men troligen lite mer under dessa tider när man ser färre kontanter.

Att folk försöker ge mig fake-sedlar har endast hänt ett fåtal tillfällen, däremot att folk försöker shortchangea en är mer vanligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp