- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Dricka mindre kaffeVad har folk för "Mål" inför 2019?
Dricka mindre kaffeVad har folk för "Mål" inför 2019?
Dricka mindre kaffe
Håller med, varförVarför ?!![]()
politik är väl inte mer laddat än annat vi diskuterar här.Det spårar ofta ur. Skulle gissa att 50% av alla politiska diskussioner med mer än 10 inlägg spårar ur och inlägg får tas bort.Håller med, varförpolitik är väl inte mer laddat än annat vi diskuterar här.
Det spårar ofta ur. Skulle gissa att 50% av alla politiska diskussioner med mer än 10 inlägg spårar ur och inlägg får tas bort.
Jag skulle vilja påstå att det är just fördelningen av de enorma summor som vi tvingas släppa ifrån oss som är det största trätoämnet. Jag delar gärna med mig till de som vill bidra till samhället men av olika orsaker inte kan det fullt ut. Men jag vill inte pytsa ut pengar i det oändliga till människor som inte gör vad de kan, eller till människor som är kriminella, eller inte är berättigade att vara här, eller till människor som inte ens är här. Och inte heller till suspekta kulturändamål.Skulle vara helst kommunist(det är jag inte) än en moderat. När man lever i "materialism" då har man sådana åsikter som du och tänker inte övertyga dig i nåt annat. När man hade ett liv som jag och upplevt, sett att man kan leva på ett annat sätt då skattsatts spelar mindre roll med tanke vad man kan göra med skatte pengar, hur man fördelar dem tex...Det är väldigt global ämne och det behövs tid att diskutera det här. Bestäm tid o plats och jag kommer. Slut diskuterat för min del här.