Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag är glad att kaffe är en av få laster jag inte har eller har haft. Kan ta en kopp då och då men blir alltid illamående om jag dricker aningen för mycket.

Politk väcker starka känslor. Lite som när vi debatterar Melodifestivalen hos oss, slutar alltid med att någon springer ut gråtande.

Skulle vara helst kommunist(det är jag inte) än en moderat. När man lever i "materialism" då har man sådana åsikter som du och tänker inte övertyga dig i nåt annat. När man hade ett liv som jag och upplevt, sett att man kan leva på ett annat sätt då skattsatts spelar mindre roll med tanke vad man kan göra med skatte pengar, hur man fördelar dem tex...Det är väldigt global ämne och det behövs tid att diskutera det här. Bestäm tid o plats och jag kommer. Slut diskuterat för min del här.
Jag skulle vilja påstå att det är just fördelningen av de enorma summor som vi tvingas släppa ifrån oss som är det största trätoämnet. Jag delar gärna med mig till de som vill bidra till samhället men av olika orsaker inte kan det fullt ut. Men jag vill inte pytsa ut pengar i det oändliga till människor som inte gör vad de kan, eller till människor som är kriminella, eller inte är berättigade att vara här, eller till människor som inte ens är här. Och inte heller till suspekta kulturändamål.

Man blir inte jättepopulär när man precis lagom till nästan alla går på semester kommer in med 2 bilar full med diverse utmätt lösöre..

Vissa är mer intensiv än andra. Noterade precis att jobbtelefonen hade över 30 missade samtal från samma nr under gårdagen... Ganska säker på att det är en person som ringer mig mer eller mindre dagligen och tycker att hen inte har råd med löneutmätning, att det vore bättre för alla om hen kunde få betala lite själv när hen hade råd..

Jag ska plugga upp en kurs matte i höst, augusti till oktober. Ser ingenstans vad det motsvarar i sysselsättning %, någon som vet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp