Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har fan fått riktigt kalla fötter inför min vaccinering, vet inte varför tagit en hel del vaccin tidigare främst som liten.

Ni som har tagit Pfizer - har någon av er fått några biverkningar? Har tid bokat nu i veckan :D
Träningsvärk i armen och mild trötthet i 24 timmar, sen inget mer.

Har fan fått riktigt kalla fötter inför min vaccinering, vet inte varför tagit en hel del vaccin tidigare främst som liten.

Ni som har tagit Pfizer - har någon av er fått några biverkningar? Har tid bokat nu i veckan :D
Inga biverkningar här av Pfizers första. Var också nervös konstigt nog.

Båda mina föräldrar tog Pfizer, öm arm dagen efter var deras enda biverkning.

Själv tog jag Moderna, samma sak där. Kändes som träningsvärk.

Tog dos 1 för några veckor sedan. Kände bara en minimal ömhet i armen en stund.

Ska ta andra sprutan på fredag! Har hört fr bekanta att de flesta fått biverkning efter andra sprutan, feber och sånt. Själv kände jag inget efter första sprutan. Bara ömt i armen så det var svårt att ligga på den sidan första natten.

Ska ta andra sprutan på fredag! Har hört fr bekanta att de flesta fått biverkning efter andra sprutan, feber och sånt. Själv kände jag inget efter första sprutan. Bara ömt i armen så det var svårt att ligga på den sidan första natten.

Vi är flera som hört samma i min omgivning, men ingen har fått någon annan biverkning än ömt i ett par dagar där sprutan tagits. Pfizer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp