Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det är inte varje dag man får plocka blöjor från golvet under service. Förstår inte vad det är för fel på vissa människor.. Går man aldrig på restaurang eller är människor konstiga och gör sådant hemma också?

Två händelser i mitt annars stillsamma liv;
Fick hem en UC där det stod kreditvärdighet ”Obestämd” (?).
Blev utbjuden av nån snubbe som tagit uppgifter från min reg skylt när jag tankat bilen.
Vart är världen på väg...

Det är inte varje dag man får plocka blöjor från golvet under service. Förstår inte vad det är för fel på vissa människor.. Går man aldrig på restaurang eller är människor konstiga och gör sådant hemma också?
Visst är det härligt. Det bästa jag visste på ett tidigare jobb var när kunder kletat snor på undersidan av bordet. Huäck.

jag brukar ibland lägga blöjor under min mans huvudkudde, men skulle aldrig slänga blöjor någon annanstans än avsedd plats när jag är på lokal :facejoy:

Okej, om hon har 500 000 kr då? Då gör hon verkligen en förlust av att gifta sig med mig.

Det bästa är väl äktenskapsförord där
Under äktenskapet är dina pengar och prylar dina (och hennes hennes förstås) det är ju först vid skilsmässa som hon isåfall förlorar om fördelningen ser ut så).
Och ja, går man in med helt olika ekonomiska förutsättningar och inte vill ”dela med sig” vid ev skilsmässa så skriver man äktenskapsförord.

En granne brukar slänga ut sina blöjor ur bilen (antar jag). Det brukar alltid ligga några på parkeringen. Ungefär lika fräscht som alla hundägare som tycker att hundskit är ett trevligt inslag i gatumiljön. Man kan bli mordisk för mindre.

Under äktenskapet är dina pengar och prylar dina (och hennes hennes förstås) det är ju först vid skilsmässa som hon isåfall förlorar om fördelningen ser ut så).
Och ja, går man in med helt olika ekonomiska förutsättningar och inte vill ”dela med sig” vid ev skilsmässa så skriver man äktenskapsförord.

Okej, tack för alla svar☺️

jag brukar ibland lägga blöjor under min mans huvudkudde, men skulle aldrig slänga blöjor någon annanstans än avsedd plats när jag är på lokal :facejoy:

Det var lite busigt ja :facejoy: Men sådant beteende får ju stanna hemma kan man tycka! Vi har ju skötbord och välstädad toalett så förstår inte vad problemet är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp