Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag är uppvuxen i Småland så känner till det men det är ett relativt litet samhälle
Ännu en smålänning här, vad trevligt! :D

Tolka mig rätt, men jag beundrar verkligen polisen hur de kan vara så samlade och motstå frestelsen att bara ge igen på gärningsmannen. Jag hade aldrig fixat att vara i närheten av en person som gjort något så hemskt utan att vilja göra det ena eller andra.
Verkligen cred till poliser och för det dom utsätter sig för!

Det pågår även en utredning av polisens agerande i samband med gripandet

Sjukt störande, han förtjänar väl snarare en medalj. Synd att han inte sköt på något annat ställe bara.

Ännu en smålänning här, vad trevligt! :D
Och numera norrlänning sedan 2010 :facejoy::facejoy:

Det pågår även en utredning av polisens agerande i samband med gripandet
Svensk pk och offerkoftor, inte alls förvånad. Inte sett mycket rapportering kring vad som hände men troligtvis agerade gärningsmannen argressivt eller hotfullt mot polisen så det motiverade avlossningen av tjänstevapen

Och numera norrlänning sedan 2010 :facejoy::facejoy:

Svensk pk och offerkoftor, inte alls förvånad. Inte sett mycket rapportering kring vad som hände men troligtvis agerade gärningsmannen argressivt eller hotfullt mot polisen så det motiverade avlossningen av tjänstevapen
Det har rätt lite med pk-ism eller offerkoftor att göra. Det blir alltid en utredning kring händelse där polis använt sitt tjänstevapen.

En av dom 9000 afghanska männen utan asylskäl som återigen är inblandade i dåd. Sanslöst hur många av dessa 9000 som inte ens borde vara här som sedan 2015 blivit gripna för våldtäkter, hedersmord (Kiruna häromdagen bara) nu terrordåd också...
Dags att skicka hem dessa.

En av dom 9000 afghanska männen utan asylskäl som återigen är inblandade i dåd. Sanslöst hur många av dessa 9000 som inte ens borde vara här som sedan 2015 blivit gripna för våldtäkter, hedersmord (Kiruna häromdagen bara) nu terrordåd också...

Föga förvånande tyvärr :(

Det var dags för länge sedan.

3 personer livshotande. Man vet ju fan inte var man ska bo längre om man har småbarn?

Förra året sköts 50 personer ihjäl i Sverige. I ett litet land som Sverige. Absurt ju.

Varför ska man betala 50 % av sin inkomst i skatt när staten inte tillhandahåller grundläggande säkerhet och trygghet? Känns som om kontraktet är brutet från deras sida.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp