Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ne, jag har fått 1... :(

ah okej... du kanske skulle ringa runt lite, passa på att försöka pressa räntorna. Tror det kan löna sig. Säg att du håller på att beta av skulder och högst ränta ryker först så kanske du får några bra deals :)

Man önskar ibland att det gjordes hårdare kontroller på hur man fått tag i sin kontantinsats till bostadsköp...

Man önskar ibland att det gjordes hårdare kontroller på hur man fått tag i sin kontantinsats till bostadsköp...
Jag sett en del villor på Hemnet som Kfm lagt ut. Har det ökat nu eller har jag bara råkat klicka in på fler av dom?

Jag sett en del villor på Hemnet som Kfm lagt ut. Har det ökat nu eller har jag bara råkat klicka in på fler av dom?

Jag tror faktiskt det var färre f-ärenden 2020 ån 2019.
Men det börjar bli en del som inte är köpt för så länge sedan..

För att bolånekalkylerna är för att man ska ha råd att bo med bolånet. Inte att man samtidigt ska stå med kanske 1 miljon i blanco som gått till kontantinsats lagfart och pantbrev. Om de lånen dessutom ligger på kanske 5-15% är det tufft att klara betalningarna, kanske räcker med några vab-perioder eller någon sjukvecka för att korthus ska rasa.
Haft mer än ett ärende med som det ser ut det upplägget på, och det har slutat med hemnetannonser från fogden.

Terrordåd - Det nya normala i Nordens kalifat.

Har aldrig varit i Vetlanda men låter som ett väldigt litet samhälle!

Helt sjukt!!!
Vetlanda är rätt litet. Ligger inte så många mil ifrån där jag kommer ifrån.
Lider med de skadade och anhöriga till offren. :'(
Vart är världen påväg?! :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp