Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kaos idag på jobb märks att folk passade på i och med de nya restriktionerna imorgon. Såg max en handfull personer med ansiktsmask. Spännande att se om de nya restriktionerna gör skillnad.

Hur gör ni för att hålla koll på hur mycket i ränta ni betalar till varje enskild bolag ?
Skriver nu upp de som står på räkningen varje månad eller hur gör ni ? Behöver tips!

Jag har noll koll... aldrig brytt mig men blir kanske mer aktuellt när man tar bolån.

Jag har noll koll... aldrig brytt mig men blir kanske mer aktuellt när man tar bolån.
Haha Ne jag har inte heller gjort det, fram tills typ nu. Då jag kör snöbollseffekten på mina skulder men många ligger i liknande storlek, så kan man ju ta de med mest ränta först tänker jag. Men jag har typ inga aviseringar på många av mina räkningar. Sköter lixom betalningen själv och då blir de lite svårt o ha koll på räntan. Tkr inte heller att många hemsidor ger den informationen.

Dom har väldigt många marknadsandelar och i flera länder så det förvånar mig inte.

Haha Ne jag har inte heller gjort det, fram tills typ nu. Då jag kör snöbollseffekten på mina skulder men många ligger i liknande storlek, så kan man ju ta de med mest ränta först tänker jag. Men jag har typ inga aviseringar på många av mina räkningar. Sköter lixom betalningen själv och då blir de lite svårt o ha koll på räntan. Tkr inte heller att många hemsidor ger den informationen.

har du inga årsbesked eller så där du kan se räntesatsen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp