- Meddelanden
- 1 007
- Mottagna reaktioner
- 431
- Poäng
- 557
Är det någon mer än jag som är oroliga över händelseförloppet i USA?
Nope, det är över snart.
Är det någon mer än jag som är oroliga över händelseförloppet i USA?
Skönt på sommaren , dock inte lika skönt på vintern

Varför? Inte en jävel stör dig. KFM lär inte delge dig iafSkönt på sommaren , dock inte lika skönt på vintern![]()
. Hur gött som helst ser det ut.Schysst läge![]()

Haha, alltså jag älskar serier,filmer dokumentärer och allt dylikt. Det är aningen absurt hur Danmark som är hälften så litet har 10 x högre kvalité än vad Sverige har (både på film och serier, undantaget är Beck) Beck kan kännas mainstream men det är faktiskt klass i synnerhet med "Gunvald" (kingen och legenden Micke Persbrandt) förr var det bättre med Tomten är far till alla barnen, jägarna mm men i modern tid så suger Sverige på allt detta.
M E N.
Solsidan är fan ta mig så jävla bra. Sett alla avsnitt ett par gånger men alltid lika roligt. Undantaget.
Jag försöker komma på en serie, en film som är svensk, och är bra. Helt blankt. Därför hoppar jag över allt som kommer härifrån. Helt ointressant. Något jag alltid stört mig på är att alla våra skådisar tror dom är på Dramaten. Det är så kasst, styltigt och skriker ”manus”. Sen skulle kreativa filmskapare aldrig få chansen här.Beck är också bra alltså. Haber, Persbrant etc men i övrigt så är det mest dystert i modern tid.