Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon annan har fått mina pass vad jag kan se. Har fått svar nu att jag kommer jobba in de timmarna i december men det kommer fortfarande påverka novemberlönen som betalas ut i dec och så är det inte okej. Jag kommer få ut mindre än en bidragstagare som inte jobbat en dag i sitt liv :facepleading:Jag har visserligen blivit befodrad men min lön är rörlig beroende på timmarna vad gäller månadsvis. Är deltidsfastanställd enligt kontrakt men har inte fast lön eftersom att antal timmar per månad ändå påverkar lönen.
Tråkigt när din lön blir påverkad:(

Tråkigt när din lön blir påverkad:(

Ja jag kommer nog få bita i det sura äpplet och be om hjälp från någon närstående. Ingen vet hur jag har det i min närhet varken vad gäller min psykiska hälsa eller min ekonomi är så rädd att dra med andra i min skit. Jag ses som en väldigt positiv och glad människa som har lätt att säga åt andra vad dem ska göra men har problem vad gäller mig själv. Men ja det ska nog lösa sig tror inte endast jag är påverkad bland anställda.

Ja jag kommer nog få bita i det sura äpplet och be om hjälp från någon närstående. Ingen vet hur jag har det i min närhet varken vad gäller min psykiska hälsa eller min ekonomi är så rädd att dra med andra i min skit. Jag ses som en väldigt positiv och glad människa som har lätt att säga åt andra vad dem ska göra men har problem vad gäller mig själv. Men ja det ska nog lösa sig tror inte endast jag är påverkad bland anställda.
Vet precis hur det är att må dåligt Psykiskt! Och hålla inne med allt för sig själv:( Syns att det här med dina arbetstimmar hände dig! Men hoppas det löser på något sätt<3

Vet precis hur det är att må dåligt Psykiskt! Och hålla inne med allt för sig själv:( Syns att det här med dina arbetstimmar hände dig! Men hoppas det löser på något sätt<3

Tack <3:folded: Jag jag tänker väl att det kan ju bara bli bättre i alla fall och har positiva saker att se fram emot så man får vara glad för det. Inte sluta kämpa.

Tack <3:folded: Jag jag tänker väl att det kan ju bara bli bättre i alla fall och har positiva saker att se fram emot så man får vara glad för det. Inte sluta kämpa.
Ja man får försöka tänka, att någon gång så måste allt bli bättre med tiden! Som du skrev, inte sluta kämpa

En fråga!?
Jag funderar lite på att plugga vidare.
Jag vill ha förslag på några utbildningar.
Vilken utbildning skulle ni ha pluggat om ni skulle börja plugga?
Vilka utbildningar är mest lönsamma?
Stora chanser till jobb med bra lön. görna utbildningar som ger en internationell arbetsmarknad.

En fråga!?
Stora chanser till jobb med bra lön. görna utbildningar som ger en internationell arbetsmarknad.

Genusvetenskap

En fråga!?

Ekonmi :)

En fråga!?

Juridik

Eller läkare. Dom har ok också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp