Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ett par saker jag är jävligt trött på nu.

Amerikanska presidentvalet.
Hösten&Mörkret
Covid-19.

Ett tips för alla er som gillar True-Crime!
https://www.youtube.com/c/PrimeCrimeSE/playlists

Ljudupptagningar ifrån rättegångar.

instämmer vid allt förutom just hösten, jag tycker om hösten på ett sätt. Dock inte mörkret...Primecrime gör så att jag tar mig igenom arbetsdagarna, plus diverse poddar.

Hoppas du fäller mer än friar :D

Podden Skyldig? är rätt bra också. Två försvarsadadvokater som ger sin syn på olika uppmärksammade rättsfall.

Känner mig så usel som människa igen, vad man ställt till med och kampen att ta sig ur. Överhopad av jobb (ska inte klaga), stress, pandemi, depp och mörk framtid. Önskar att det någon gång kommer en tid när man finner ro i själen. Det känns extremt avlägset idag.

Känner mig så usel som människa igen, vad man ställt till med och kampen att ta sig ur. Överhopad av jobb (ska inte klaga), stress, pandemi, depp och mörk framtid. Önskar att det någon gång kommer en tid när man finner ro i själen. Det känns extremt avlägset idag.

Du är inte ensam.
Jag känner igen mig själv i det du beskriver :(

Du är inte ensam. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp