Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sen ringer folk och skäller på mig för att försäkringarna är dyrare och går upp år för år...Jag brukar alltid säga. Ta det med din lokala politiker :D

Någon pratade på en fikarast att dom hört att vi tydligen ska göra någon svensk variant av engelska "kronofogden knackar på"

Antagligen har ni redan hört att domen i Danmark för mordet på de tre svenskarna utförd av Dödspatrullen blev livstid för 2 av dem. Men de sa att hade de blivit dömda i Sverige så hade de fått max 4 år. Att det kan vara så står skillnad. Dags att Sverige skärper lagstiftningen.

Antagligen har ni redan hört att domen i Danmark för mordet på de tre svenskarna utförd av Dödspatrullen blev livstid för 2 av dem. Men de sa att hade de blivit dömda i Sverige så hade de fått max 4 år. Att det kan vara så står skillnad. Dags att Sverige skärper lagstiftningen.

Men hade vi tagit dem för obetalda skulder, då jävlar hade de varit brännmärkta för livet!

Nu har jag alla skulder (peppar peppar) under kontroll, bortsett fr lånet hos Resurs som jag bara betalade 1200 istället för 1500kr den här månaden och kommer betala ikapp nästa månad. En del lån ligger hos olika inkasso och resterande betalar jag enligt plan. Kan inte alltid betala i tid till alla inkassobolagen men hanterbart för det mesta. Den största skillnaden märker jag på min mobil, det är ingen som ringer och jagar mig, ingen!!! Så märklig känsla och så skönt att slippa den oron. Ni som ligger efter och blir dagligen jagade per mobil och sms förstår vad jag menar!
Hade som mål för 2020 att inte ha några förelägganden och än så länge har jag inte fått några, väldigt skönt det med!
Men oron att jag kan ha missat ngt och att det kommer dyka upp överraskningar finns kvar.
Till alla som kämpar... det finns ljus i tunneln. :tummen:

Senast ändrad:
Någon pratade på en fikarast att dom hört att vi tydligen ska göra någon svensk variant av engelska "kronofogden knackar på"

Finns ju en svensk gammal dokumentär på svt play, kronofogden kommer - vems är skulden. Sevärd. Bland annat är han hemma hos Ulf Olsson och mäter ut...

Finns ju en svensk gammal dokumentär på svt play, kronofogden kommer - vems är skulden. Sevärd. Bland annat är han hemma hos Ulf Olsson och mäter ut...

Jag tror jag sett delar av den, han cyklar runt med portföljen på pakethållaren va?
Ulf Olsson? det är nån mördare va?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp