Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Skönt .Jag har också 6000 kvar hos Ferratum när hade fått lön hade betalat nästan 18636 nu ser jag hur min ränta går varje dag 6 kronor inte mycket men ändå .. och hade spärrat mig att kan inte ta ut pengar .
Har bara 1000 kr beviljad kredit hos Ferratum, de har aldrig erbjudit mig höjning.

Känns som att Corona har börjat lagt sig lite i min stad iallafall, krogarna är fullsatta på helgerna och även min resturang och andra resturanger har kommit tillbaka till 80-90% av ursprungliga dagskassan senaste två veckorna. Dock jobbigt att behöva hålla inne nysningar mer än vanligt och att behöva gnugga händerna med handsprit i ansiktet på kunderna bara för att någon jävel inte ska rapportera till Coronasnuten.

Känns som att Corona har börjat lagt sig lite i min stad iallafall, krogarna är fullsatta på helgerna och även min resturang och andra resturanger har kommit tillbaka till 80-90% av ursprungliga dagskassan senaste två veckorna. Dock jobbigt att behöva hålla inne nysningar mer än vanligt och att behöva gnugga händerna med handsprit i ansiktet på kunderna bara för att någon jävel inte ska rapportera till Coronasnuten.

Det värsta är nog inte att någon rapporterar... det värsta är nog att någon blir smittad, smittar andra och någon dör.

Det värsta är nog inte att någon rapporterar... det värsta är nog att någon blir smittad, smittar andra och någon dör.

Givetvis, vi har extremt höga hygienkrav för en god anledning. Det jag menar är att detta måste förtydligas inför kunderna enligt vår styrelse (jag är ansvarig på en franchise av en stor kedja och vi måste följa de "övre" så att säga) och att det är skrattretande av det skäl att man ska göra detta så tydligt som möjligt framför kunderna så att de ser vilket får det hela att likna skådespelare trots att det inte är så. Jag är också en sån person som nyser nästan varje dag, trots att jag inte är sjuk eller har allergier. Fortsätter jag hålla inne nysningar spräcker jag nog ett blodkärl snart. Inte som att jag skulle nysa framför kunderna i vanliga fall men att ens gå ut i bakrummet och nysa gör en nervös om någon skulle höra.

Börjar tröttna på Tegnells resonemang om fortsatt stängda arenor och utomhus evenemang mest för att det gäller olika regler för olika verksamheter, det är okej med fulla varuhus, museer, restauranger, flygplan, parker och stränder men det är inte okej att genomföra evenemang med under halva kapaciteten för en arena/stadion.

Börjar tröttna på Tegnells resonemang om fortsatt stängda arenor och utomhus evenemang mest för att det gäller olika regler för olika verksamheter, det är okej med fulla varuhus, museer, restauranger, flygplan, parker och stränder men det är inte okej att genomföra evenemang med under halva kapaciteten för en arena/stadion.

Det är så absurt att man blir helt jävla häpen. Vad är det för idioter som styr det här landet.
Om du har 100 matgäster på Nisses krog och restaurang är det okej - kommer jag in med en gitarr och spelar en trubadur. Ja då är det en olovlig sammankomst hahaha. Det är ju helt jävla sinnessjukt.

Tagga ner lite... Corona spridningen ökar igen - inte minst här nere i Skåne :( !

Men den ökar för att vi har knökfulla bussar,stränder,restauranger,barer. Allt är fullt. Jag gick gågatan i Malmö idag och det var smockat överallt :/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp