Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nu är jag i fas med de flesta betalningarna och det märks... det är ovanligt tyst i telefonen, så skönt!! Har inga aktiva snabblån som inte ligger hos inkasso. Det som inte ligger hos inkasso är Everyday+, Flexlimit och Ferratum och där jag är i fas och t o m inte längre behöver ta ut allt direkt efter att jag betalat in. Hade jag inte blivit av med extrajobben i mars hade läget varit betydligt bättre men det är som det är, inget jag kunde förutse eller göra ngt åt.

Nu är jag i fas med de flesta betalningarna och det märks... det är ovanligt tyst i telefonen, så skönt!! Har inga aktiva snabblån som inte ligger hos inkasso. Det som inte ligger hos inkasso är Everyday+, Flexlimit och Ferratum och där jag är i fas och t o m inte längre behöver ta ut allt direkt efter att jag betalat in. Hade jag inte blivit av med extrajobben i mars hade läget varit betydligt bättre men det är som det är, inget jag kunde förutse eller göra ngt åt.

Skönt .Jag har också 6000 kvar hos Ferratum när hade fått lön hade betalat nästan 18636 nu ser jag hur min ränta går varje dag 6 kronor inte mycket men ändå .. och hade spärrat mig att kan inte ta ut pengar .

Kort fråga; får man vid varje enskilt tillfälle ha normalbeloppet på sitt konto, utan att kfm tar det? (I händelse av kontroll)

Beloppet är väl på 5001kr idag, om man har det på sitt konto dagen före lön, kan de rycka pengarna?

Kort fråga; får man vid varje enskilt tillfälle ha normalbeloppet på sitt konto, utan att kfm tar det? (I händelse av kontroll)

Beloppet är väl på 5001kr idag, om man har det på sitt konto dagen före lön, kan de rycka pengarna?

Om du har utmätning skulle jag inte ha pengarna på kontot.

Man kan inte resa ordentligt, ingen publik, inga konserter, folk dör lite här och var, all rapportering handlar om det. Man är verkligen less på det nu. Vaccin känns inte som någon tröst heller då man minns hur uselt det gick till med svininfluensa-vaccinet.

Men verkar ändå som det avtagit lite! Man vet ju aldrig, men man får väl vara försiktig ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp