Att det är löjligt liten amortering har väl inte så mycket med annuitet eller rak amortering att göra. 15000 på 7 år blir väldigt låg amortering.
Skönt att du slapp produkt! Desperat som man var för lånet tog jag en produkt som blev ytterligare 9000 i avbetalning. Erbjudande om höjning kommer efter första året då dom tycker du varit en bra kund. Dom kommer se ut så här med varierande summor.Hmm... mig frågade de aldrig om jag vill kör köpa ngn produkt och har heller aldrig fått erbjudande om att utöka. Förstår att du inte vill nappa då lånet är så dyrt.
Skönt att du slapp produkt! Desperat som man var för lånet tog jag en produkt som blev ytterligare 9000 i avbetalning. Erbjudande om höjning kommer efter första året då dom tycker du varit en bra kund. Dom kommer se ut så här med varierande summor.
Jag hade bett om att få se utdrag på räkningarna.Ni vet mitt problem med att sätta gränser.
Min sambo vill ha min Swish före hon betalade våra gemensamma räkningar. Så jag swishar halva min lön. Sen kom hon ut efter och sa att våra räkningar räckte inte från det hon fick av Försäkringskassan så hon fick ta utav sina egna pengar. Vill att jag ska swisha ytterligare pengar. Men det hon fick ta från hennes konto är ju halva min lön och jag har mer personliga räkningar än henne.
Jag vet att det inte är så lätt.Ni vet mitt problem med att sätta gränser.
Min sambo vill ha min Swish före hon betalade våra gemensamma räkningar. Så jag swishar halva min lön. Sen kom hon ut efter och sa att våra räkningar räckte inte från det hon fick av Försäkringskassan så hon fick ta utav sina egna pengar. Vill att jag ska swisha ytterligare pengar. Men det hon fick ta från hennes konto är ju halva min lön och jag har mer personliga räkningar än henne.
Jag vet att det inte är så lätt.
Jag lever med skuldsanering till viss del pga min Fd sambo numera särbo. Allt är mitt fel då jag inte kunde dra gränser till honom eller min son.
Min särbo har idag bra ekonomi då han fick ekonomisk hjälp av sina föräldrar och till viss del av mig. Hans spelmissbruk har idag inte fått några konsekvenser på hans ekonomi.
Denna månaden fick jag ut lika mycket som mina räkningar pga semester i juni vilket innebär inget ob men även två sjukdagar.
Min särbo sa till mig att han inte ville höra mig säga något om min dåliga lön eller om min ekonomi någonsin.
Några dagar senare säger han.. Jag fick 15000 kr över efter att jag betalat mina räkningar.
Jag kommenterade inte det då jag vet att jag klarar mig själv.
Ni vet mitt problem med att sätta gränser.