Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Då har man gjort antikroppstestet då! Nu är det bara att vänta på provsvar.

Blä.... semester var försvann solen.
I går så stormade det rejält och en träd ramlade ner jämte våran bil ..vid sommarstugan...tack gode gud för det:folded::folded:.
Lugnt nu i dag(fast det regnar till och från) dricker vin och äter gott ,ser på ett avsnitt med mord i midsummer just nu :tummen:.
Men vädret är ju ombytlig ,hoppas det blir vettigare under veckan som kommer.
Finns planer på aktiviter...

Ni som jobbar inom vården.

Kan jag beställa ett Coronatest via 1170 (hämtas ut på apoteket) idag och sen om 2-3 veckor innan jag åker igen?

Så snabbt tiden går! På söndag bär det av på körskola vilket också blir min semester. Har bunkrat väskan med snabbnudlar och havregryn så jag ska klara mig och sitter all min vakna tid (utöver när jag jobbar och gymmar) med teorin. Känns bra detta. Skönt det ska bli att fokusera på något positivt och inte all skit som förföljt mig under våren och försommaren. Det här kan fortfarande bli ett bra år.

HammarbyAlex - Är det i Lund du kör? Jag har bott där, massa jävla enkelriktade gator överallt i centrum, Är det inte en ganska svår stad att köra i?

HammarbyAlex - Är det i Lund du kör? Jag har bott där, massa jävla enkelriktade gator överallt i centrum, Är det inte en ganska svår stad att köra i?

Jag har övningskört där men jag ska norrut och köra där det förhoppningsvis är lättare att inte kugga :facejoy:

Har mest kört i utkanten av stan som tur är så har sluppit de enkelriktade kullerstensgatorna.

Senast ändrad:
Jag har övningskört där men jag ska norrut och köra där det förhoppningsvis är lättare att inte kugga :facejoy:

Har mest kört i utkanten av stan som tur är så har sluppit de enkelriktade kullerstensgatorna.

Norrut? Inom Skåne, eller verkligen norrut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp