Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Får folk semester snart?

Jajemen, den 29:e juni går jag på 4 veckors semester, men efter att ha arbetat hemifrån sedan den 16:e MARS, så undrar jag hur denna semestern kommer kännas... :eek:

Nästan samma här, hemma sedan 9 mars och semesterstart 6 juli. Alltid skönt att vara ledig men känns samtidigt lite tomt och konstigt.

Har på "Att göra listan" att kolla när jag ska gå på semester.. glömt vilka veckor jag önskat och var hemma dagen allt bestämdes. Med lite otur ska jag jobba mitt i sommaren någon vecka

Kör semester 6 veckor med start sista veckan i juli.
Fram tills dess hemifrån.

Med all respekt för alla döda så tycker jag att det här Corona har kommit som en skänk som ovan. Jobbet går bättre och det känns som att man varit ledig i flera månader. Tycker det är så jävla gott jobba hemifrån.

Kör semester 6 veckor med start sista veckan i juli.
Fram tills dess hemifrån.

Med all respekt för alla döda så tycker jag att det här Corona har kommit som en skänk som ovan. Jobbet går bättre och det känns som att man varit ledig i flera månader. Tycker det är så jävla gott jobba hemifrån.
Roligt att du känner så. Vi som jobbar i skiten kan inte känna likadant tyvärr :'(

Roligt att du känner så. Vi som jobbar i skiten kan inte känna likadant tyvärr :'(

Nej det förstår man verkligen, vården och dylikt får ju inte ens semester. Men menade utifrån min bransch naturligtvis. Har full förståelse för att övriga har det bra mycket värre.

Kommer ha uppsplittad semester, typ ledig två veckor, jobba två veckor, ledig två veckor, jobba en vecka och ledig 1,5 vecka.

Jag har semester, avverkat en vecka och har fyra kvar.
Jobbar i vården...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp