Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nu kör jag stenhård diet men den torsken (sprödbakade) ni vet den man åt i skolan med kall sås och potatis. Helvete vad den är god. Sjukt billig är den också. Köra den med lite potatis till och sås som man föredrar, helt magiskt gott

Har du receptet på kalla såsen?

Har du receptet på kalla såsen?

De här receptet kör jag, sååå gott! :D
5 dl gräddfil
3 msk majonäs
4 msk bostongurka
4 msk fryst dill
1/2 msk pressad citronsaft
salt
Räcker till ca 4-5 personer beroende på hur mycket man tar iofs :facejoy:
Dock kör jag inte heller på jämna mått, utan tar lite av varje o blandar i och smakar av.

De här receptet kör jag, sååå gott! :D
5 dl gräddfil
3 msk majonäs
4 msk bostongurka
4 msk fryst dill
1/2 msk pressad citronsaft
salt
Räcker till ca 4-5 personer beroende på hur mycket man tar iofs :facejoy:
Dock kör jag inte heller på jämna mått, utan tar lite av varje o blandar i och smakar av.

Tack! Ska göra detta en dag

På tal om mat och dieter, jag gick med i Viktväktarna igår för att bli lite mer insatt i hur jag äter. Kan visserligen använda Lifesum också, men ville testa något nytt. Idag har jag ätit ungefär dubbla av mina dagliga points, plus lite av bonusen o_O Har försökt ett tag och få in riktig mat och få lite rutin, men efter 18.00 blir jag som manisk. Äter allt. Ligger i sängen och tittat i skåpen, inklusive kyl och frys för att hitta något jag vill äta. Vet inte vad jag ska ta mig till :'( Mat är en sådan ångestladdad grej i min vardag just nu. Antar att blodsockret sjunker till kvällen (plus psykologiskt).
Samma här, skitjobbigt! Jag tror att det kan bero på att jag äter för lite under dagen. Men som du säger, efter middagen som är runt 19-20 så börjar jag klättra i skåpen och leta nötter, kakor och sånt. Konstigt att jag aldrig nånsin känner mig sugen på morötter :facejoy:

Alltså Klarna och deras chatt... 11.50 En agent hjälper dig inom 5 min. 15 min senare så står det bara "En agent från kundservice ansluter strax". Klarna verkar ha en egen tolkning på hur lång 1 minut är och hur långt "strax" är :facejoy: Nu har jag väntat i 17 min

Samma här, skitjobbigt! Jag tror att det kan bero på att jag äter för lite under dagen. Men som du säger, efter middagen som är runt 19-20 så börjar jag klättra i skåpen och leta nötter, kakor och sånt. Konstigt att jag aldrig nånsin känner mig sugen på morötter :facejoy:

Ja, jag äter ju helt fel under dagen, så är det ju. Men har liksom inte hittat hur jag ska äta, fattar inte hur jag har tappat bort det. Kolhydrater gör ju bara att jag äter mer och mer, det är fan själv i mitt liv. Blir så trött på mig själv faktiskt.

Alltså Klarna och deras chatt... 11.50 En agent hjälper dig inom 5 min. 15 min senare så står det bara "En agent från kundservice ansluter strax". Klarna verkar ha en egen tolkning på hur lång 1 minut är och hur långt "strax" är :facejoy: Nu har jag väntat i 17 min
Ok, efter 50 min väntan så ringde jag till klarna och frågade om det var ngt knasigt med deras chatt men det var det inte, utan det var långa väntetider.
Men det kom svar efter 53 min. Så ha tålamod om ni behöver chatta med Klarna. Men ringa gick snabbare att få svar.

Ja, jag äter ju helt fel under dagen, så är det ju. Men har liksom inte hittat hur jag ska äta, fattar inte hur jag har tappat bort det. Kolhydrater gör ju bara att jag äter mer och mer, det är fan själv i mitt liv. Blir så trött på mig själv faktiskt.
Jag har gått på Itrim och det var väldigt viktigt att äta 3 huvudmål och två mellanmål, alltså äta ofta och rätt mat. Kändes som att jag aldrig ätit så mkt i hela mitt liv samtidigt som jag tappade i vikt. Kände mig mätt konstant, det var t o m jobbigt när jag tittade på klockan och tänkte Åh nej nu måste jag äta igen. Det som gällde där var inen ris, pasta, potatis, inga mejeriprodukter i princip förutom några få. Max 2 frukter per dag. Jag älskar dock potatis och även ris. Bodde man helt själv så hade det kanske varit lättare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp