Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det blev lax ikväll! Underskattat och otroligt gott.
Lax ÄR gott. Speciellt färsk i ugnen. Den frysta varianten är också gott. Pressad citron på... mums! Ett glas vitt så klart Här blev det Fish&Crisp fr frysdisken med matvete till och en härlig sallad.

Lax ÄR gott. Speciellt färsk i ugnen. Den frysta varianten är också gott. Pressad citron på... mums! Ett glas vitt så klart Här blev det Fish&Crisp fr frysdisken med matvete till och en härlig sallad.

Nu kör jag stenhård diet men den torsken (sprödbakade) ni vet den man åt i skolan med kall sås och potatis. Helvete vad den är god. Sjukt billig är den också. Köra den med lite potatis till och sås som man föredrar, helt magiskt gott

Det blev lax hos mig också! Sonen bjöd helsida med dill o citron som han grillade nypotatis gräddfil o gräslök till, vansinnigt gott

Brukar nästan alltid finnas färsk lax, sådan helsida på ICA för 99 kronor eller 89 kronor! Man behöver bara vara medlem där.

Brukar nästan alltid finnas färsk lax, sådan helsida på ICA för 99 kronor eller 89 kronor! Man behöver bara vara medlem där.
Ja, han hade köpt på Ica för 99/kg, det blir mycket mat, vi va tre vuxna o två barn

Typ inte sett det priset på åratal, 129-149kr som billigast på erbjudande här. Då är det bara att slå till. Varmrökt lax kan man hitta till det priset (99kr/kg) då och då.
Vad är det för diet du kör??

På tal om mat och dieter, jag gick med i Viktväktarna igår för att bli lite mer insatt i hur jag äter. Kan visserligen använda Lifesum också, men ville testa något nytt. Idag har jag ätit ungefär dubbla av mina dagliga points, plus lite av bonusen o_O Har försökt ett tag och få in riktig mat och få lite rutin, men efter 18.00 blir jag som manisk. Äter allt. Ligger i sängen och tittat i skåpen, inklusive kyl och frys för att hitta något jag vill äta. Vet inte vad jag ska ta mig till :'( Mat är en sådan ångestladdad grej i min vardag just nu. Antar att blodsockret sjunker till kvällen (plus psykologiskt).

Viktväktarna är kanon. Faktiskt. Riktigt bra. Men gå och väg dig på deras möten. Ger sjukt mycket och du får bra tips.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp