Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

De få (3-4 st max) personer som irriterat sig på Syrran har enkelt kunnat slippa se hennes inlägg och kommentarer genom att använda forumets funktion Ignorera medlem. Istället för att beskylla henne att det är hon som får igång dem. Hon har velat allas bästa här på Forumet men förstår henne när hon säger ifrån när ngn ger en spydig kommentar eller så sen så eskalerar det. Ja hon har temperament och hjärtat på rätt ställe och dessutom alltid snabb på att "lägga ner vapnet" och erkänna att saker blev för stora än vad det var tänkt.
Det har riktats riktigt obehagliga kommentarer mot henne här i form av personliga påhopp.
Vad jag vill ha sagt med detta är att vi alla kan backa ett steg nu och tänka på vad vi själva har gjort som kanske inte var så bra, istället för att bara skylla på en person som inte ens är här och kan försvara sig.

Nu är det måndag allihop nu kör vi. :axelryck:
Jag ligger på stadig inkomst nu med det jag byggt men måste komma på något mer så jag kan jobba av lån snabbare.
Har du byggt en tidsmaskin så vill jag tillbaka till 1982. Vad tar du för en tripp? ^^

De få (3-4 st max) personer som irriterat sig på Syrran har enkelt kunnat slippa se hennes inlägg och kommentarer genom att använda forumets funktion Ignorera medlem. Istället för att beskylla henne att det är hon som får igång dem. Hon har velat allas bästa här på Forumet men förstår henne när hon säger ifrån när ngn ger en spydig kommentar eller så sen så eskalerar det. Ja hon har temperament och hjärtat på rätt ställe och dessutom alltid snabb på att "lägga ner vapnet" och erkänna att saker blev för stora än vad det var tänkt.
Det har riktats riktigt obehagliga kommentarer mot henne här i form av personliga påhopp.
Vad jag vill ha sagt med detta är att vi alla kan backa ett steg nu och tänka på vad vi själva har gjort som kanske inte var så bra, istället för att bara skylla på en person som inte ens är här och kan försvara sig.

Admin har klargjort att hon blev bannad efter upprepade tillsägelser som hon inte hörsammade. Menar du att admin har skött sitt forum felaktigt?

Och syrran hade ju kunnat använda ignorera medlem på alla de som hon störde sig på.

Senast ändrad:
Om man, vem som helst (!), återkommande drar igång diskussioner eller kommer med synpunkter som eskalerar kräver det självrannsakan, oavsett vem det är. ”Den som ger sig in i leken får leken tåla”. Det betyder i detta sammanhang att man måste tåla att bli emotsagd och att alla inte har samma åsikter och låta bli att försöka få andra att ändra sig som man själv vill. Vi är alla olika fantastiska människor som redan har en del skit i bagaget och behöver kunna diskutera allt mellan himmel och jord (inte endast skulder) emellanåt.

Senast ändrad:
Sådär! Spärrad 1 år nu på spelpaus!

Pratar även med psykolog nu en gång i veckan om mitt förhållande och ekonomi. Känns åt rätt håll nu!

Ber om ursäkt om jag har missat att svara någon, har inte varit så aktiv här inne!

Sådär! Spärrad 1 år nu på spelpaus!

Pratar även med psykolog nu en gång i veckan om mitt förhållande och ekonomi. Känns åt rätt håll nu!

Ber om ursäkt om jag har missat att svara någon, har inte varit så aktiv här inne!
Bra jobbat att du tog tag i det!! Verkligen! Hoppas att saker och ting kommer att klarna upp för dig och leda till att du börjar må bra :) Glad för din skull!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp