Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hallå det var fredag igår var glada.

orkar någon som vet på rak arm säga om ikano lämnar missbrukad kredit för ikeakort? hade tydligen missat den och den ska ploppa upp på inkasso

Återigen, inlägg borttagna. Även svar på borttagna inlägg.

Det är OK att diskutera på Lånforum, men vi ber er att hålla alla oenigheter på en hövlig och konstruktiv nivå. Om en diskussion börjar bli hätsk, kom ihåg att det aldrig är lämpligt att ta till personliga kommentarer eller munhugg mot andra medlemmar i tråden.

Pausar tråden då det hänt två ggr sen i fredags. Låser upp på måndag.

Hatar mitt liv just nu. Ingen att prata med känner mig helt värdelös på alla sätt och vis. Varför kan man inte bara må bra? Vet inte hur det känns att må bra längre ingenting känns kul längre. Deprimerad? Jag vet inte, hur känns det att vara deprimerad? Visst har det hänt saker tidigare som jag inte kan släppa men annars borde jag vara glad tycker jag. Alla runt omkring tycker jag lyckats bra med allt och tror jag mår bra. Bor i ett fint hus, barn, jobb, lite djur utanför huset, skuldfri. Närmar mig 30, hur känns ålderskris? Vet inte vad jag vill med inlägget måste bara skriva av mig

Vilken stad bor du i?

Undrar just vad som hänt med ”Syrran” ? Hon var ju hack i häl med mig med flest inlägg här, men helt plötsligt är hon borta...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp