Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Absolut, kör på! Sätt dig dock ner någon minut eller två och andas ut, ta och drick ett stort glas vatten och blunda.

Sen kör du igen. Viljan har du, du kommer orka!

Ska försöka, det är bara det att jag känner mig helt uppskruvad och som att jag har värsta adrenalinkicken. Viktigt att sköta sig med kunder. Så mycket på spel.

Sen är jag nog riktigt känslig och hatar att bli tillsagd så jo det vore drömmen för mig att jobba med något eget. Jag blir skitförbannad om någon säger "nej, gör såhär istället".. känner varje dag att jag hatar människor :( tyvärr! Såna som gnäller på mig.

Herregud, återigen tyckande och åsikter om andras tyckande och åsikter, jag trodde vi hade yttrandefrihet i vårt land. Lägga ner tid på att snoka o kolla igenom alla inlägg om vem som gillat här o var. Hur fan orkar man och har tid. Folk som verkligen älskar att läsa och se ytterligheter i allt, som tolkar o tolkar in o letar efter det lilla hela jävla tiden, för att ha något att tjabba om, offerkoftan på så det stinker om det . Nu hette han Paulo Roberto, det kunde lika gärna va din man, granne , kollega Bengt Nilsson. Vad vet vi? Inte mer än ett skit av vad ni läser. Men återigen är vi där, han sa, hon tyckte, den har gjort, alla är så stygga mot mig, men hallå!!

Ja det hoppas jag verkligen.
Men med respekt
Men snälla du nu kastar väl du sten i ett glashus.
Alla får ju ha sin egen åsikt och tycka precis som man vill.
ja det hoppas jag verkligen och med respekt för andra att gilla spydigheter är för mig respektlöst och det gäller även ni flock här sk järngäng hua

Herregud, återigen tyckande och åsikter om andras tyckande och åsikter, jag trodde vi hade yttrandefrihet i vårt land. Lägga ner tid på att snoka o kolla igenom alla inlägg om vem som gillat här o var. Hur fan orkar man och har tid. Folk som verkligen älskar att läsa och se ytterligheter i allt, som tolkar o tolkar in o letar efter det lilla hela jävla tiden, för att ha något att tjabba om, offerkoftan på så det stinker om det . Nu hette han Paulo Roberto, det kunde lika gärna va din man, granne , kollega Bengt Nilsson. Vad vet vi? Inte mer än ett skit av vad ni läser. Men återigen är vi där, han sa, hon tyckte, den har gjort, alla är så stygga mot mig, men hallå!!

Du var en vass fiol,like it..

Åh orkar Faan inte h
Åh orkar Faan inte håll dig till din flock du så är det lugnt gråter snart herregud :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp