Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag kommer nog i framtiden att skriva ytterst liten och neutralt här.
Jag känner att jag verkligen på sistone blivit sågad ner till fotknölarna.,så fort jag tycker om ett inlägg eller kommentarer det.
Tråkig stämning här ,finns i mitt tycke här några som anser sig veta allt om vad som är korrekt tyckande osv..
Riktigt präktiga moraltanter,nåde den som ej håller med..Amen

Den sista meningen var riktigt klockren ! Amen to that... :folded::facejoy:

Har för övrigt aldrig älskat tyska ligan så mycket som jag gör idag. <3

Kollar på Rurh-derbyt och visst är fotbollen samma, tycker mig ändå se viljan och intensiteten på planen och Haaland är lika bra som han var innan uppehållet - typ. Men alltså det är ju aningen svårare att visa större engagemang för egen del utan publik. Dricker en iskall Krusovice till (eller tre) så det känns ju som lördag men fan det är lite som att lyssna på en porrfilm på radion.

Vad är Box21? Film? Har sett Lilja 4ever och andra liknande. Ligorna riktar sig mot väldigt unga flickor, en del har jag sett rövas bort mitt på ljusa dagen, andra som jag skrev förut luras med löften om arbete. Det här är den vidrigaste industrin som finns.

Jag tycker definitivt också som dig att vi borde ha bordeller i Sverige. Ett tio-tal i varje stad där man kan gå och köpa sex om man nu är intresserad utav det.

Då skyddar vi tjejerna. Dom har försäkring. Dom betalar skatt. Dom har pension. Dom är skyddade. Dom har vakter. Dom har säkerhet. Dom kan besöka sjukvård och dom kan ringa polisen. Prostitution är världens ÄLDSTA yrke och det enda sättet man kan skydda och få bort människohandeln är lagliga bordeller.
Danmark,Tyskland,Holland...Ja alla har det. Men som vanligt ska Sverige sticka ut. Man kan inte prata om vidriga industrier och människohandel men sen i samma veva inte vilja tillåta prostitution, alltså bordeller. Det går inte. Det är bara militant feministisk rappakalja som inte är verklig.

Narkotikafrågan
Migrationsfrågan.
Coronafrågan
Bordellfrågan
Köpa Öl i affärer frågan.

Sverige tar alltid en egen väg. Man ska alltid gå emot strömmen. Som en efterbliven jävla rebell - alltid visar det sig sen att man agerat fel.

Jag tycker definitivt också som dig att vi borde ha bordeller i Sverige. Ett tio-tal i varje stad där man kan gå och köpa sex om man nu är intresserad utav det.

Då skyddar vi tjejerna. Dom har försäkring. Dom betalar skatt. Dom har pension. Dom är skyddade. Dom har vakter. Dom har säkerhet. Dom kan besöka sjukvård och dom kan ringa polisen. Prostitution är världens ÄLDSTA yrke och det enda sättet man kan skydda och få bort människohandeln är lagliga bordeller.
Danmark,Tyskland,Holland...Ja alla har det. Men som vanligt ska Sverige sticka ut. Man kan inte prata om vidriga industrier och människohandel men sen i samma veva inte vilja tillåta prostitution, alltså bordeller. Det går inte. Det är bara militant feministisk rappakalja som inte är verklig.

Narkotikafrågan
Migrationsfrågan.
Coronafrågan
Bordellfrågan
Köpa Öl i affärer frågan.

Sverige tar alltid en egen väg. Man ska alltid gå emot strömmen. Som en efterbliven jävla rebell - alltid visar det sig sen att man agerat fel.

Klockrent ! :folded:

''I Sverige stöds sexköpslagen av 80 % av svenska folket enligt en undersökning som gjordes 2006. Studien prostitution i Danmark, som är den största som har gjorts i modern tid i Skandinavien, visar att 85–98 % av de som själva säljer sex är emot en lag mot sexköp.''

Detta räcker för mig. Jag hade aldrig själv köpt sex men OM tjejerna som SÄLJER sex vill ha en lag som skyddar dom - där det är lagligt och sker under reglerade former - då tycker jag man ska lyssna på DOM (tjejerna som säljer sex) och inte på Aftonbladet,Expressen,Zara Larsson, Lady Dahmer och övriga feministgalningar.

Det är aldrig starka snygga kvinnor som Kimsan som är dessa rabiata feminister utan det är oftast kvinnor -snip- som alltid ska skrika i ANDRA kvinnors namn. Dom ska liksom föra alla kvinnors talan - kvinnor som inte vill det. Helt sjukt egentligen :D

Tjejer som säljer sex måste skyddas och det gör man inte genom att förbjuda sexhandel. Då blir dom utsatta för människohandel,övergrepp,våldtäkter och annat skit. Är dom i en lokal lagligt på städers gator och torg då har dom samhället och polisens beskydd. Borde vara en ickefråga men ja ja.

Det är en serie som gå
Vad är Box21? Film? Har sett Lilja 4ever och andra liknande. Ligorna riktar sig mot väldigt unga flickor, en del har jag sett rövas bort mitt på ljusa dagen, andra som jag skrev förut luras med löften om arbete.
Det här är den vidrigaste industrin som finns.
Det är en serie som gått eller kanske fortfarande gör på viaplay. Handlar just om utsatta kvinnor o traffickingpolis från Litauen jättebra men hemsk

Okej kanske är lika bra och bäst för dig menar jag.
Hoppas fler hakar på den li

Startade upp något och nu sitter man i skiten med mycket jobb men om jag tjänar som jag tjänade idag =75 000 per månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp