Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Var förvarade jag hans (Paolos) handling någonstans? Jag höll enkom med Kronofogdens ställningstagande i att misshandel (grov) skulle uppfattas värre & i det håller jag fortsatt med.

Kvinna eller ej, så anser jag att man har rätten till att själv bestämma över sin egen kropp och om man vill sälja den eller ej.

Trafficking är jag dock enorm motståndare till. Rent disgusting !

...men Ni läser ju skriven text hur det faller Er själva an... be my guest ! :facejoy:
ok, men då utgår du från att flickan han köpte sålde sig av egen fri vilja, när det finns mkt som talar för att det rör sig om just trafficking.

Sen anledningen till att jag tycker att misshandel eller vilket annat brott som helst hade varit bättre är för att jag lider enormt med hans två barn som är i tonåren och kommer att se och läsa allt som skrivs om deras pappa och att han är en torsk osv. Tycker mest synd om dem av alla inblandade. De kommer få det jobbigt.

Fast nu är många tvingade

fast nu är många tvingade har du sett Box 21 och hur kvinnor behandlats ? Detta är nått liknande hemskt
Vad är Box21? Film? Har sett Lilja 4ever och andra liknande. Ligorna riktar sig mot väldigt unga flickor, en del har jag sett rövas bort mitt på ljusa dagen, andra som jag skrev förut luras med löften om arbete.
Det här är den vidrigaste industrin som finns.

Lugna dig nu du måste tåla mothugg också och vad andra tycker.
Jag upplevde det märkligt So What!!!!
Får jag inte tycka det heller
Måste jag hålla med dig den tiden är förbi tyvärr är besviken på dig rent ut sagt

Men snälla du nu kastar väl du sten i ett glashus.
Alla får ju ha sin egen åsikt och tycka precis som man vill.

Jag kommer nog i framtiden att skriva ytterst liten och neutralt här.
Jag känner att jag verkligen på sistone blivit sågad ner till fotknölarna.,så fort jag tycker om ett inlägg eller kommentarer det.
Tråkig stämning här ,finns i mitt tycke här några som anser sig veta allt om vad som är korrekt tyckande osv..
Riktigt präktiga moraltanter,nåde den som ej håller med..Amen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp