Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Och med tanke på has barn och familj så hade det varit bättre om han gjort ngt annat, typ slagit ner ngn, spelat bort massa pengar, supit... då hade hans barn inte behövt skämmas lika mycket!!

Med tanke på att tjejen han köpt sex av varit väldigt ung och kommer fr "ett av Europas fattigaste länder" och antagligen offer för trafficking vilket i sig är värre än misshandel.

Så tänkte jag med.
Tjejen är utsatt
Med tanke på att tjejen han köpt sex av varit väldigt ung och kommer fr "ett av Europas fattigaste länder" och antagligen offer för trafficking vilket i sig är värre än misshandel.
så tänkte jag med tjejen är utsatt för trafficking.
Hemskt betydligt värre än att slå på nån.

Lugna dig nu du måste tåla mothugg också och vad andra tycker.
Jag upplevde det märkligt So What!!!!
Får jag inte tycka det heller
Måste jag hålla med dig den tiden är förbi tyvärr är besviken på dig rent ut sagt

Herre min jösses e de enda orden ja får fram...

Herre min jösses e de enda orden ja får fram...
Ja du är en av dom jag tyckt mest om här och som hjälpt mig en del när jag mådde dåligt på grund av ekonomi.
Varit stöttande.
Och nu vet jag inte vad som hänt men du gillar en del påhopp som du ej gjort förut nu menar jag inte just mig.
Är besviken bara upplevde dig neutral och inte gillade skit
Bara det jag tänkte inget annat

De allra flesta kvinnor är mot prostitution. I vår del av världen är det tyvärr vanligt att tjejer tas hit från fattiga länder med löfte om arbete. Många luras hit av en låtsas pojkvän. Trafficking är en stor tragedi.

Alla som har barn, särskilt alla som har döttrar... tänk själva om era döttrar skulle vara offer för trafficking. Då tror jag inte man kan säga att misshandel är värre

Märkligt att du som kvinna gör det.
Mycket förvånande men det var väl för jag skrev.
Ni järngäng fortsätter patetiska haha
Gå och läs på Paolos Robertos FB så ser du att så otroligt många fördömer hans handling just för att han valt att göra "det smutsigaste". Svårt att tänka sig varför en kvinna skulle försvara det, bortsett från de som tjänar pengar på det så klart och som är in i svängen.

Gå och läs på Paolos Robertos FB så ser du att så otroligt många fördömer hans handling just för att han valt att göra "det smutsigaste". Svårt att tänka sig varför en kvinna skulle försvara det, bortsett från de som tjänar pengar på det så klart och som är in i svängen.

Var förvarade jag hans (Paolos) handling någonstans? Jag höll enkom med Kronofogdens ställningstagande i att misshandel (grov) skulle uppfattas värre & i det håller jag fortsatt med.

Kvinna eller ej, så anser jag att man har rätten till att själv bestämma över sin egen kropp och om man vill sälja den eller ej.

Trafficking är jag dock enorm motståndare till. Rent disgusting !

...men Ni läser ju skriven text hur det faller Er själva an... be my guest ! :facejoy:

Fast nu är många tvingade
Var förvarade jag hans (Paolos) handling någonstans? Jag höll enkom med Kronofogdens ställningstagande i att misshandel (grov) skulle uppfattas värre & i det håller jag fortsatt med.

Kvinna eller ej, så anser jag att man har rätten till att själv bestämma över sin egen kropp och om man vill sälja den eller ej.

Trafficking är jag dock enorm motståndare till. Rent disgusting !

...men Ni läser ju skriven text hur det faller Er själva an... be my guest ! :facejoy:
fast nu är många tvingade har du sett Box 21 och hur kvinnor behandlats ? Detta är nått liknande hemskt

Avstår från vidare kommentarer. Vill ju inte att syrran ska lämna oss för gott igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp