Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Gräs, gråbo, damm, kvalster, pälsdjur, vissa blommor. Ibland får jag ngn sorts allergisk reaktion när jag äter honung (vilket jag sällan gör).
De här tabletterna du tar, Prednisolon, hjälper de?

Åh det är tufft:/ Pollen och honung hör väl till viss del ihop så inte konstigt alls. Var sådan lättnad att det var svalare och regnade idag gick att andas utan problem för första gången på ett par veckor.
Jag upplever att tabletterna hjälper ! Har mest problem med just "zombie känslan" och smärta i bihålorna. Var något år sedan jag behövde komplettera med inhalator. Blir nog i år igen gissar jag..

Åh det är tufft:/ Pollen och honung hör väl till viss del ihop så inte konstigt alls. Var sådan lättnad att det var svalare och regnade idag gick att andas utan problem för första gången på ett par veckor.
Jag upplever att tabletterna hjälper ! Har mest problem med just "zombie känslan" och smärta i bihålorna. Var något år sedan jag behövde komplettera med inhalator. Blir nog i år igen gissar jag..
Hahahaha... zombie känslan ja... den är välbekant :facejoy:

Antalet konkurser i Sverige fortsätter att öka i coronakrisens spår och är nu på rekordhöga nivåer, enligt kreditupplysningsföretaget Creditsafe. Totalt har 778 bolag gått i konkurs bara under april månad, vilket är den högsta siffran på 20 år, och värst drabbat är hotell- och restaurangbranschen. Bland de stora företagen som gått i konkurs under månaden finns bland annat klädbolaget MQ och Apples svenska återförsäljare Digital Inn. Konkurserna innebär möjligheter för nya ägare att ta över. Här kan du läsa om vad man bör tänka på innan man investerar i ett konkursbo.

Ha...ha..
Måste bara berätta hur jävla dum man är..
Höll på och kollade på olika låneförmedlare och testade med skriva in olika belopp och antal år osv..inför framtiden.
Det hoppade och var struligt på advisa,av någon jävla anledning lyckades jag skicka iväg en ansöka.
Såg att jag sökt 300 000 kr på 7 år..
Fuck...också..
Kommer ju inte få några förslag..
Fick ju nyligen ett samlingslån,en till ff blir det på UC.
Ska ju inte söka förens nästa år.
Tycker nu att det är skitkul...va ambitiös man är...

Berätta hur det gick :D

Ha...ha..
Höll på och kollade på olika låneförmedlare och testade med skriva in olika belopp och antal år osv..inför framtiden.
Det hoppade och var struligt på advisa,av någon jävla anledning lyckades jag skicka iväg en ansöka.
Fuck...också..

Men hur lyckades du av misstag skriva in dina personuppgifter? Belopp och återbetalningstid kan man ju laborera med utan att ange vem man är.

Senast ändrad:
Ha...ha..
Fuck...också..

Eller bli jätteförvånad över ett förslag

Men hur lyckades du av misstag skriva in dina personuppgifter? Belopp och återbetalningstid kan man ju laborera med utan att ange vem man är.

Jag har ju använt advisa förut, jag skrev in min personnr,för att se vad jag skrivit för uppgifter. Det kommer ju upp automatiskt.
Det var inte misstaget,felet blev när jag skulle ner till slutet.
Skulle se sluttextet och det bara försvann.
Försökte att avbryta ,tänkte och hoppades på att det inte gick vidare.
Jag bekräftade ju ingenting.
Gick in på advisa för att se om allt var okey...
Men...men
Där rullade min ansökan för fullt.
Inga förslag än..
Med mina betalningsanmärkningar i bagaget....så är 300 000 kr/7år väldigt ambitiöst..
Man lär så länge man lever..

Jag har ju använt advisa förut, jag skrev in min personnr,för att se vad jag skrivit för uppgifter. Det kommer ju upp automatiskt.
Det var inte misstaget,felet blev när jag skulle ner till slutet.
Skulle se sluttextet och det bara försvann.
Försökte att avbryta ,tänkte och hoppades på att det inte gick vidare.
Jag bekräftade ju ingenting.
Gick in på advisa för att se om allt var okey...
Men...men
Där rullade min ansökan för fullt.
Inga förslag än..
Med mina betalningsanmärkningar i bagaget....så är 300 000 kr/7år väldigt ambitiöst..
Man lär så länge man lever..

Shit happens! Hoppas att det inte stökar till det för mycket för dig.

För jäkla fan. Som att jag inte redan mådde ganska dåligt har någon som inte är värd det fått mig att må mer piss. Jag har inte ätit på flera dagar jag mår bara illa och att inte börja skära sig och vända sig till flaskan är svårt för att slippa känna smärtan. Jag sover inte om nätterna heller. Fan för att vara en tickande bomb av psykisk ohälsa. Har gått runt med en fasad i flera år att jag skulle vara okej men jag är ju inte det. Om en person som inte ens är värd det väcker ens självhat så mycket behöver man på riktigt hjälp.
Fan. Jag behövde bara skriva av mig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp