Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns ingen koppling mellan astmatiker och folk sjuka i Covid-19. Fortsätt gå till jobbet.

Corona...Corona...
Moder jord mår i alla fall bättre.
Såg på nyheterna idag att Venedig aldrig haft så rent och klart vatten i dragen nu när gondoljärerna inte är aktiva etc.. p ga återhållsamhet.
Säger ganska mycket hur vi förorenar vår planet.
Detta är väl det enda positiva effekt av Corona,att jorden kan få återhämta sig liten.

Corona...Corona...
Moder jord mår i alla fall bättre.
Såg på nyheterna idag att Venedig aldrig haft så rent och klart vatten i dragen nu när gondoljärerna inte är aktiva etc.. p ga återhållsamhet.
Säger ganska mycket hur vi förorenar vår planet.
Detta är väl det enda positiva effekt av Corona,att jorden kan få återhämta sig liten.
Och delfiner hade kommit tillbaka intill kanalen för första gången på 80 år.

Antal döda i världen.

Norge - 199
Sydkorea - 240
Österrike - 530
Israel - 194
Japan - 328
Chile - 174
Danmark - 403
Tjeckien - 219
Grekland - 130
Finland - 177

Sverige - med bara sina 10 miljoner invånare : 2152 DÖDA (!!!) Ändå är folk lyriska. Toknöjda med FHM:s strategi och Socialdemokraterna går bättre än någonsin.

En fullständigt absurd nation och folk som borde ha en god man / förvaltare. Om det så hade dött 50.000 äldre hade folk inte ens lyft på ögonbrynen och fortsatt som vanligt. Jag vet fan inte vad man ska säga. Hur många gamlingar ska offras innan folk börjar ifrågasätta idiotin?

Brukar ALDRIG hålla med om dessa clownorganisationer som FN och dylikt men hon här är helt spot on https://www.gp.se/debatt/sverige-bryter-mot-mänskliga-rättigheter-när-de-offrar-de-äldre-1.27134941

Antal döda i världen.

Norge - 199
Sydkorea - 240
Österrike - 530
Israel - 194
Japan - 328
Chile - 174
Danmark - 403
Tjeckien - 219
Grekland - 130

Sverige - med bara sina 10 miljoner invånare : 2152 DÖDA (!!!) Ändå är folk lyriska. Toknöjda med FHM:s strategi och Socialdemokraterna går bättre än någonsin.

En fullständigt absurd nation och folk som borde ha en god man / förvaltare. Om det så hade dött 50.000 äldre hade folk inte ens lyft på ögonbrynen och fortsatt som vanligt. Jag vet fan inte vad man ska säga.

Håller med Dig till fullo. Fullständigt, obeskrivligt horribelt !! :(
VAD vill jag veta - VAD vet detta landet bättre/mer än övriga väst världen?!

Håller med Dig till fullo. Fullständigt, obeskrivligt horribelt !! :(
VAD vill jag veta - VAD vet detta landet bättre/mer än övriga väst världen?!

Sen slår man sig på bröstet och säger att det räcker med rekommendationer i Sverige. Jag var på lilla torg idag och vi ser ju klipp ifrån Stockholm. Uppenbarligen räcker det ju inte. Vissa kanske följer men en enormt stor folkskara gör ju inte det.

Personligen så tycker jag inte att det är så konstig att det blir katastrofer och sjukdomar i vår värld.
Tror att planet är överbefolkad på vissa delar av världen..
Tätbefolkad ,stor risk för smittor och elände tyvärr.
Kanske är pandemier och katastrofer ett sätt att bli balans på jorden ,vet ej men tycker att det är en intressant tanke..
Känns som att moder jord försvarar sig själv.
Vet ,tänker på det....att kanske ä det så.
How knows...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp