Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har just nu ca 1,9m i skuld hos Kronofogden fördelat på 25 aktörer och allt har inte kommit in än...
Skulden ökar verkligen med lite mer än 1000 kr per dag så är ingen dålig ränta som tickar.. Nån mer som har skulder i ungefär samma belopp och har likadant?

Har inledande skuldsanering så är bara fortsatt hålla tummarna.

Jag har just nu ca 1,9m i skuld hos Kronofogden fördelat på 25 aktörer och allt har inte kommit in än...
Skulden ökar verkligen med lite mer än 1000 kr per dag så är ingen dålig ränta som tickar.. Nån mer som har skulder i ungefär samma belopp och har likadant?

Har väl 1,2 totalt, men två specifika skulder som började på 200 000 respesktive 300 000 och som nu ligger på 285 000 och 400 000. Detta på drygt ett års tid.

Fick hem papper från transportstyrelsen i veckan så får officiellt börja övningsköra :) Ser så fram emot detta. Jag måste komma bort från restaurangbranschen. Kan bli svårt i och med Coronaviruset att hitta andra jobb just nu men på sikt behövs körkortet för att få jobb relaterat till min utbildning :)

Väldigt många gamlingar ute på gatorna! Det tjatas hela tiden att vi ska skydda våra gamla, självklart är det viktigt men att så många inte har förstånd att hålla sig inne är obegripligt.

Väldigt många gamlingar ute på gatorna! Det tjatas hela tiden att vi ska skydda våra gamla, självklart är det viktigt men att så många inte har förstånd att hålla sig inne är obegripligt.

Har också sett det kom precis från stan då mitt jobb ligger där :( Var väldigt mycket äldre ute på fik och så:( 1300 döda och man tar det inte tillräckligt på allvar!

Har också sett det kom precis från stan då mitt jobb ligger där :( Var väldigt mycket äldre ute på fik och så:( 1300 döda och man tar det inte tillräckligt på allvar!
Ja och särskilt i Sthlm! Här rullar rullatorerna på gator och bussar! Som sagt, obegripligt! Räcker med att en smittad hostar/nyser när gamlingen passerar så är det adjö.

Ja och särskilt i Sthlm! Här rullar rullatorerna på gator och bussar! Som sagt, obegripligt! Räcker med att en smittad hostar/nyser när gamlingen passerar så är det adjö.

Jag har hört det då min familj bor där uppe. Fattar inte :( Frågan är om man inte ska tvinga dem att stanna inne eftersom att det inte funkar? I landet där min mormor och morfar bor är det karantän och de får endast gå till mataffären hela landet är stängt i övrigt. Dem har en tiondel döda av vad Sverige har men nästan lika stor befolkning.

Ja det är ju inte bättre här i Skåne :S Mycket gamla på fik och så också.

• Dödsfall: 1511

Jag vete fan men alltså 1511 döda personer på typ en månad är väl anledning till att göra en större grej utav det här? Kommer vi summera året med 25.000-30.000? Man kanske ska sätta det i paritet med att det i trafiken dör cirka 300 - om året. Ändå är det konstant fokus på säkerheten på vägarna. Här har det dött 1511 människor på typ en månad men det mesta verkar vara buisness as usual. Otroligt märkligt.

• Dödsfall: 1511
Jag vete fan men alltså 1511 döda personer på typ en månad är väl anledning till att göra en större grej utav det här? Kommer vi summera året med 25.000-30.000? Man kanske ska sätta det i paritet med att det i trafiken dör cirka 300 - om året. Ändå är det konstant fokus på säkerheten på vägarna. Här har det dött 1511 människor på typ en månad men det mesta verkar vara buisness as usual. Otroligt märkligt.

Vad jag förstår är den siffran de som man konstaterat dött av Corona. Skulle nog kunna sätta en rätt stor peng på att mörkertalet är väldigt stort.

Det vore intressant att veta hur många som dött totalt i Sverige mellan den 1 januari till den 15 april de senaste 5 åren kontra 2020. Genom att titta på de siffrorna kan man få en liten hum om hur stort mörkertalet kan tänkas vara. Eller inte vara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp