Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem

Fast alltså det är ju ni Stockholmare som drabbas mest utav att andra stockholmare beter sig som dom gör. Tunnelbanan och bussarna är ju knökfulla hos er. Man åker till fjällen och till sina stugor. Man åkte utomlands. Man sitter ute på restauranger och barer. Konsekvensen har ju blivit att folk (äldre) i Stockholm börjat avlida i sanslös takt. Det är ju fler och fler fall för varje dag nu ju.

Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem

Vad har det för relevans var man bor? Jag är född och uppvuxen i 08 men bor nu på tryggt avstånd. Stockholm har flest coronafall sett till antal och per capita. Det handlar om livsstilen. Trånga butiker, barer, restauranger och andra jippon där folk trängs och sprider smittan mellan varandra och sen vidare. Då blir det etter värre när stockholmarna sen åker runt i landet för att åka skidor, fira påsk på Gotland och shoppa på Ullared m.m.

Snart ligger Skåne ifatt ska du se

Hur går processen till när man lånar med medsökande?

Permitteringen har börjat! Nu har jag två veckor av i princip inget att göra och det går ju inte att åka till familjen i Stockholm heller. Hmmm kanske dags att börja gamea igen :thinking:?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp