Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Du behöver hitta ngt utanför jobbet som engagerar dig låter det som. Umgänge med innerliga vänner eller ännu bättre en hobby som kan få dig att må bra. Man ska inte underkasta betydelsen att hitta ngt som man kan känna passion för, sen om det är spela squash, åka till skjutbanan, börja träna eller ha ett hobby att utöva hemifrån (som man dessutom kan tjäna pengar på) som typ sy vapenfodral eller ngt annat handarbete.
Av det du skriver låter det som att alkoholen tröstar och lugnar dig och blir ngt att se fram emot.
Även om du inte är alkoholist så kan du gå på AA möten och se om det kan vara ngt för dig.
Men du ska veta att du absolut inte är ensam... det är så många som har det som du.
Tack fina människa för bra tips och fina ord. Min situation är ändå så otroligt mild jämfört med folk som verkligen är illa däran och jag är någonstans ändå så lyckligt lottad som inte helt styrs av mitt beroende ännu.
Du själv låter som en otroligt fin och kreativ individ och jag hoppas innerligt att du själv är fri från allt skit och tar hand om dig själv

Alkisar har inget "last call". En av grundförutsättningarna för att kvala in som alkis är ju att man börjar släppa på sina rutiner.
Då jobbet är det enda jag har kvar som jag har så försöker jag vårda det. Last Call visar sig i många fula former och ibland är jag inte helt nykter när jag dyker upp på morgonen. Last call är bara min egen patetiska sista tröskel

Stödet från er alla är i vanlig ordning helt överväldigande och så otroligt fint ❤️ Hör av er direkt om det finns minsta lilla jag kan göra för er. Ni alla är fanimej de finaste människorna jag känner, fast vi inte känner varann. Stor kram, Stort tack och stor puss på er alla

Tack fina människa för bra tips och fina ord. Min situation är ändå så otroligt mild jämfört med folk som verkligen är illa däran och jag är någonstans ändå så lyckligt lottad som inte helt styrs av mitt beroende ännu.
Du själv låter som en otroligt fin och kreativ individ och jag hoppas innerligt att du själv är fri från allt skit och tar hand om dig själv
Tack själv för dina fina ord :)
Har inget spel- eller alkoholberoende själv men finner tröst i mat och gosaker, tyvärr men försöker låta bli.
Sen några år tillbaka finner jag mental avkoppling i att spela WF, hittar man motståndare som är ungefär lika bra som en själv och helst bättre (för att utvecklas) så ger det i alla fall mig både stimulans men även nöje och avkoppling. Vill du testa så skicka pm så får du mitt alias.
Vad har du för intressen annars?

Är det någon mer som ä fattig, har just nu 15 kr på konto och 40 kr real cash i plånkan.
Väntar så på skattepengen som kommer nästa vecka.
Kommer att gå fort till nästa vecka för mig,går på nattpass nu i Fre o av på Mån.
Kanske det ramlar in flis på Tis.:folded::faceheart:

Bara jag som börjat få mail från bla rizk trots jag ä spärrad via spelpaus.se?

Häromdagen skickade 888

Det har jag sagt sedan dag ett. Mer restriktiva regler också.
Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem

Ni bor inte i Stockholm förstår jag. Lite häxjakt på oss just nu. Och nog inte bara vi som åker till Gotland och fjällen. Jag har enormt många vänner/familj som jobbar inom sjukvården och vi andra gör allt vi kan för att hjälpa dem

Jag bor i Stockholm. Har både bevittnat arbetsgivare som inte tillåter arbete hemifrån trots att det är möjligt och hört om och vet om flertalet som både åker till fjällen och Gotland. Det är inte endast Stockholmare kanske men det är Stockholmarnas stundande påsklov som tvingat fram stängning av fjällen och resväg till Gotland.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp