Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Att bara 53% har stort förtroende för den som har rikets framtid i sina händer och ska vara expert är katastrofala siffror.

Våra partiledare ligger mellan några procent upp till 40 % (J Sjöstedt). Så ja, allt är ju relativt...

Alltså dig diskuterar jag inte med. Du pratar om respekt men den har du aldrig för mig. Så fort du får en chans tjafsar du. Skulle inte du gå ur här.
Varit lugnt ett tag.

Jag ställde en enkel fråga. Du är säkert en jättebra chef som inte kan diskutera så fort du behöver förklara dig eller blir ifrågasatt. Och trots frånvaro har jag läst inlägg här, tjafsfritt från din del har det definitivt inte varit.

Exakt vilken typ av handling efterlyser du? Som bevisat kan förbättra situationen? Och nej, alla är inte medvetna eller förstår allvaret. Det ses i Stockholm varje dag där läget är värst.

Stockholm i karantän. Helt och hållet. Sen hur Stockholm internt gör med öppna skolorna barer mm får man ta lokalt.

Vi får se. 23 döda nu. Passerar man 30 imorgon har vi en kurva per capita som är värre än Italiens var i vårt skede

Vilka åtgärder tänker du på? Och har du analyserat dess effekter på kort och lång sikt? Berätta gärna, så kan i diskutera dem, sakligt.
Att minska tillställningar med Max 500 personer att börja med tex
Sätta hela Stockholm Göteborg i karantän

I detta håller jag faktiskt med. Jag respekterar professionen men inte kommunikationen.

Det kan gå åt två håll. Den här strategin. Flera hundra döda och masskaos i vården med ekonomiska katastrofer som följd.

Eller 50-60 döda. Kontroll på vården och back in buisness om två veckor.

Beroende på om det blir ett eller två kan vi summera och betygsätta både FHM och Löfven. Dom har valt en väg som antingen blir succé och bäst i klassen eller massdöd och fullständigt blodbad på alla plan

Statsministern borde haft talet långt tidigare,det hade varit en poäng...
Tvivlar att någon i vårt avlånga land nu, inte vet om corona å etc...

Det handlar nog inte om att man inte vet om Corona men att man struntar i förhållningsregler och uppmaningar. Tidigare håller jag med om!

Stockholm i karantän. Helt och hållet. Sen hur Stockholm internt gör med öppna skolorna barer mm får man ta lokalt.

Vi får se. 23 döda nu. Passerar man 30 imorgon har vi en kurva per capita som är värre än Italiens var i vårt skede

Håller med om Stockholm med undantag för skolorna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp