Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Med all respekt, för att jag respekterar dig som person :) så tillför inget av ovan något till diskussionen. Min uppfattning är att många i landet dels inte lyssnar till de uppmaningar som redan finns (bor i Sthlm och ser detta ske varje dag) och att det finns nästan rena motståndarrörelser som gror där fjällsemester verkar vara en mänsklig rättighet. Så ja, även om inte historiens bästa tal, så tror jag tydlighet behövdes i detta skede. Sen vilka åtgärder som varit de rätta återstår att se.

Varför hetsen om att det måste vara nytt??

Exakt! Det var en tydlig summering och bra uppmaning för alla som kanske inte följt varje nyhetssändning slaviskt där det dessutom flödar massivt med information som sociala medier sedan vänder och vrider på och folk gärna vill säga emot etc. Inte alltid lätt att veta vad som exakt gäller då.

Nej det gör det inte men mer handling behövs inte bara prat hela tiden.
Tror människor är väl medvetna om detta allvarliga läge o tuffare tider.
Blev inget klokare av hans tal som sagt inget nytt.
Tror inte människor är Mer medvetna efter hans tal.
Som sagt ett tufft läge just nu.
Och det har inte med parti tillhörighet utan hur människan är o talar vilket han aldrig kunnat gjort oavsett partitillhörighet. Lär dig skilja på imponerad o imponerad o vilket sammanhang jag menade. Att läget är tufft o blir tuffare har nog inte gått förbi någon i dagens läge.

Exakt vilken typ av handling efterlyser du? Som bevisat kan förbättra situationen? Och nej, alla är inte medvetna eller förstår allvaret. Det ses i Stockholm varje dag där läget är värst.

Exakt vilken typ av handling efterlyser du? Som bevisat kan förbättra situationen? Och nej, alla är inte medvetna eller förstår allvaret. Det ses i Stockholm varje dag där läget är värst.
Alltså dig diskuterar jag inte med. Du pratar om respekt men den har du aldrig för mig. Så fort du får en chans tjafsar du. Skulle inte du gå ur här.
Varit lugnt ett tag.

Som påminelse till folket absolut.
Men det krävs mer drastiska åtgärder anser jag det är det jag menar.

Vilka åtgärder tänker du på? Och har du analyserat dess effekter på kort och lång sikt? Berätta gärna, så kan i diskutera dem, sakligt.

Statsministern borde haft talet långt tidigare,det hade varit en poäng...
Tvivlar att någon i vårt avlånga land nu, inte vet om corona å etc...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp