Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Handlar det i det här läget om att bli imponerad och att imponera? Oavsett partitillhörighet så kan man lägga det åt sidan och se det som ett sätt att förmedla all budskap som framkommit i bruset och förvarna om tuffare tider.
Nej det gör det inte men mer handling behövs inte bara prat hela tiden.
Tror människor är väl medvetna om detta allvarliga läge o tuffare tider.
Blev inget klokare av hans tal som sagt inget nytt.
Tror inte människor är Mer medvetna efter hans tal.
Som sagt ett tufft läge just nu.
Och det har inte med parti tillhörighet utan hur människan är o talar vilket han aldrig kunnat gjort oavsett partitillhörighet. Lär dig skilja på imponerad o imponerad o vilket sammanhang jag menade. Att läget är tufft o blir tuffare har nog inte gått förbi någon i dagens läge.

Att det inte framkom något nytt anser jag vara något positivt. Jag har faktiskt fullt förtroende för Löfven mfl i dagens läge. Betoningen på varje medborgares plikt i den här situationen var allvarlig, men talet andades också socialdemokratins ursprungliga idé om solidaritet. Vad är det egentligen som krävs för att alla ska bli nöjd? Detta tal var till folket, den privata massan. Övriga pressträffar har handlat om folket, sjukvården, ekonomi, åtgärder etc. Uppenbarligen tas inte denna situation på allvar, varvid Löfven vill kommunicera direkt till privatpersonen. Att det spelades in i förväg ser jag som obetydligt.

Man omvärderar dagligen beslut och diskuterar det med sakkunniga personer. Ska man behöva tvinga samhället till karantän eller är det dags att var och en överväger att alla behöver dra sitt strå till stacken?

Sen är det alltså medelklassens Sverige som dragit hit skiten i den utsträckningen som nu är, och medelklassens Sverige som fortfarande planerar påsklovsfirande på samma sätt som man alltid gjort genom att kryssa genom Sverige. Trots avrådan. Allt detta samtidigt som man är i behov av arbetarna som innehar samhällsviktiga funktioner. Helt utan konsekvenstänk! Men kritik för att regeringen ”inte gör vad de kan” kommer man gärna med, snälla, väx upp och ta ansvar! Gäller även partysugna studenter och övrigt löst folk som enbart ser sig själv.

Ja för det krävdes ett tal till nationen för att förmedla tuffare tider? Allt är "on hold" affärer är stängda och tiotusentals har varslats. Ett tal i övrigt med floskler om att vi måste bekämpa det ihop yada yada yada.

Jag hade krävt handlingskraft!!! Gör något för fan. Stäng skolorna som HELA (!!!) EU har gjort - Hjälp småföretagarna. Kom med några idéer - lösningar- förslag.

Sen ska det sägas att det var ett av hans bästa tal men det säger ju mer hur hans tal varit i övrigt (tidigare) han klarade inte av att ta det "Live" utan var tvungen att banda det tidigare, hade inte alls förvånat mig om han spelade in 5-6 klipp innan han fick till det.
:folded::folded:

Tittade och lyssnade på statsministern, vad var poängen....
Hört det innan från alla experter som matar all information om Corona dagligdags....

Att det inte framkom något nytt anser jag vara något positivt. Jag har faktiskt fullt förtroende för Löfven mfl i dagens läge. Betoningen på varje medborgares plikt i den här situationen var allvarlig, men talet andades också socialdemokratins ursprungliga idé om solidaritet. Vad är det egentligen som krävs för att alla ska bli nöjd? Detta tal var till folket, den privata massan. Övriga pressträffar har handlat om folket, sjukvården, ekonomi, åtgärder etc. Uppenbarligen tas inte denna situation på allvar, varvid Löfven vill kommunicera direkt till privatpersonen. Att det spelades in i förväg ser jag som obetydligt.

Man omvärderar dagligen beslut och diskuterar det med sakkunniga personer. Ska man behöva tvinga samhället till karantän eller är det dags att var och en överväger att alla behöver dra sitt strå till stacken?

Sen är det alltså medelklassens Sverige som dragit hit skiten i den utsträckningen som nu är, och medelklassens Sverige som fortfarande planerar påsklovsfirande på samma sätt som man alltid gjort genom att kryssa genom Sverige. Trots avrådan. Allt detta samtidigt som man är i behov av arbetarna som innehar samhällsviktiga funktioner. Helt utan konsekvenstänk! Men kritik för att regeringen ”inte gör vad de kan” kommer man gärna med, snälla, väx upp och ta ansvar! Gäller även partysugna studenter och övrigt löst folk som enbart ser sig själv.
Positivt okej nu är jag inte med.
Hört det innan från alla experter som matar all information om Corona dagligdags....
jag med precis det jag menade.

Väl formulerat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp