Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Snart håller store ledaren tal till nationen. Spännande att se vad han har att säga. "Vi har varit naiva"

Snart håller store ledaren tal till nationen. Spännande att se vad han har att säga. "Vi har varit naiva"

Helt sjukt kan jag tycka att en statsminister är så pass oförmögen att hålla ett tal att han inte ens i dessa kristider klarar av att "live" prata fem minuter utan måste spela in talet för att han är rädd att göra bort sig.

Vad hade gjort er nöjda vad gäller talet?

Jag är nöjd, det var ett bra tal, en bra summering av det tuffa läget som råder i vår nation.
Att det mest troligt kommer bli ännu värre innan det ljusnar.
Att vi alla har ett stort egenansvar i detta, kring att förhindra smittspridningen.

Jag är nöjd, det var ett bra tal, en bra summering av det tuffa läget som råder i vår nation.
Att det mest troligt kommer bli ännu värre innan det ljusnar.
Att vi alla har ett stort egenansvar i detta, kring att förhindra smittspridningen.
Ja men det är inget nytt.
Det som framkom är nått som är sagt på tv o alla nyheter länge tillbaka.
Ansvaret är lika stort o alla förstår o får ta sitt ansvar även om Löfven stått där o svamlat eller inte. Han vill inte vara sämre än andra nationer det är de det handlar om. Så värst imponerad är jag inte.

Ja men det är inget nytt.
Det som framkom är nått som är sagt på tv o alla nyheter länge tillbaka.
Ansvaret är lika stort o alla förstår o får ta sitt ansvar även om Löfven stått där o svamlat eller inte. Han vill inte vara sämre än andra nationer det är de det handlar om. Så värst imponerad är jag inte.

Handlar det i det här läget om att bli imponerad och att imponera? Oavsett partitillhörighet så kan man lägga det åt sidan och se det som ett sätt att förmedla all budskap som framkommit i bruset och förvarna om tuffare tider.

Handlar det i det här läget om att bli imponerad och att imponera? Oavsett partitillhörighet så kan man lägga det åt sidan och se det som ett sätt att förmedla all budskap som framkommit i bruset och förvarna om tuffare tider.

Ja för det krävdes ett tal till nationen för att förmedla tuffare tider? Allt är "on hold" affärer är stängda och tiotusentals har varslats. Ett tal i övrigt med floskler om att vi måste bekämpa det ihop yada yada yada.

Jag hade krävt handlingskraft!!! Gör något för fan. Stäng skolorna som HELA (!!!) EU har gjort - Hjälp småföretagarna. Kom med några idéer - lösningar- förslag.

Sen ska det sägas att det var ett av hans bästa tal men det säger ju mer hur hans tal varit i övrigt (tidigare) han klarade inte av att ta det "Live" utan var tvungen att banda det tidigare, hade inte alls förvånat mig om han spelade in 5-6 klipp innan han fick till det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp