Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inget problem.
Inte spara, skjuta upp.
Då var dom ambitiösa som jobbar den tiden på morgonen på en lördag med riktlinjer för amorteringsfrihet, dom imponerar. Hur har du fått infon om att dom satt få och tittade på den frågan?
Jodå, du har taskig attityd och du verkar känna att du är bättre än andra. Du får släppa detta och har du inget bra att säga, lika bra att inte säga något alls. Jag har pratat med de. Detta skrev jag i fredags.
Det som imponerar är din extrem dåliga inställning

Det är 2 separata frågor.
Dispens från amorteringskrav på bolån är en.

Lämna amorteringsfritt på andra lån en annan. Eftersom amorteringskravet finansinspektionenen satt på vissa bolån gäller bolån så gäller det inte privatlån.
Bankerna står helt fritt i att lämna amorteringsfritt på övriga lån efter eget tycke. Har inget med fi amorteringskrav att göra.
Gör dom det så behöver dom klura på hur de fria månaderna ska tas igen, om kostnaden per månad ska höjas, om lånet förlängs eller om det blir en sista betalning dom blir väldigt hög.
Dom vill nog slippa rekrytera mer folk till kravavdelningarna :rolleyes:
Jaha? Haha swed har detta nu så du borde kanske kontakta de och ge de sina eftertraktade åsikter? Haha

Jodå, du har taskig attityd och du verkar känna att du är bättre än andra. Du får släppa detta och har du inget bra att säga, lika bra att inte säga något alls. Jag har pratat med de. Detta skrev jag i fredags.
Det som imponerar är din extrem dåliga inställning
Ok, visste inte att jag behövde ditt godkännande innan jag yttrade mig. Ber om ursäkt, men jag får hålla med om att din attityd är tråkig.

Ok, visste inte att jag behövde ditt godkännande innan jag yttrade mig. Ber om ursäkt, men jag får hålla med om att din attityd är tråkig.
Det är ju bara sorgligt att du inte ser detta själv. Läs din inlägg så du kanske fattar? Oavsett så har detta påpekats av andra innan, lägg ner detta... och du ska va Moderator. Bra jobbat Lars;)

Haha vår egen Lars från KF verkar ha lite tråkig:) är du förkyld och i karantän Lars?

Det är ju bara sorgligt att du inte ser detta själv. Läs din inlägg så du kanske fattar? Oavsett så har detta påpekats av andra innan, lägg ner detta... och du ska va Moderator. Bra jobbat Lars;)

Tack så mycket.

Lasseman får man lära sig känna här:)
Han menar inget illa och det går att läsa mellan raderna att inget illa är menat.
Har tänkt precis som du men efter ett tag här på detta forum har jag lärt mig.
Så ta inte illa upp<3
Han tillför mycket också och är expert på KFM :tummen::)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp