Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Satan....Över 600 döda i Italien på ett dygn bara.
Tittar man per capita så är Sverige idag värre (13 dödsfall) än vad Italien var efter motsvarande antal dagar efter första dödsfallet.
Måtte det avta nu.
ja inga roliga siffror ! dock ska det bli värre tydligen speciellt i stockholm ! inget roligt alls detta !

ja inga roliga siffror ! dock ska det bli värre tydligen speciellt i stockholm ! inget roligt alls detta !

Har min farfar 80+ som bor där uppe som överlevt både blodproppar och annat rökningsrelaterat :S Känns så oroväckande med ökningen i Stockholm... Förhoppningsvis har man stenkoll vad gäller hemtjänsten vilka man skickar :(

Har min farfar 80+ som bor där uppe som överlevt både blodproppar och annat rökningsrelaterat :S Känns så oroväckande med ökningen i Stockholm... Förhoppningsvis har man stenkoll vad gäller hemtjänsten vilka man skickar :(
<3<3

@Lasseman jobbar delgivarna på som vanligt? Vill man inte bli delgiven kanske man ska hosta uta helvete

@Lasseman jobbar delgivarna på som vanligt? Vill man inte bli delgiven kanske man ska hosta uta helvete

Då kryssar man i vägrat så är det lugnt:rolleyes:
Dom jobbar på, tyckte jag läste något om att man skulle undvika dom över 70

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp