Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag instämmer helt med din oro. Jag försökte fråga Terry i inläggen ovan, om hur LSS ska upprätthållas, men svaret är tyvärr bara att stänga gränsen...

Jag hoppas innerligt att ni klarar er från smitta, var strikt med hygien och undvik alla sociala möten. Det finns ju tyvärr ingen överkapacitet inom vården att sätta in.

Nu tror och hoppas vi att det inte blir så, men den enda lösningen som jag ser det är karantän för brukaren + en assistent. Försvårar en hel del och blir otroligt slitsamt, bara att hoppas att det inte ger så häftiga symptom om det blir aktuellt.

Nu tror och hoppas vi att det inte blir så, men den enda lösningen som jag ser det är karantän för brukaren + en assistent. Försvårar en hel del och blir otroligt slitsamt, bara att hoppas att det inte ger så häftiga symptom om det blir aktuellt.

Jag hoppas du har rätt <3

Nu bor jag inte i Stockholm utan östra Skåne och jobbar i en klädesbutik. Och det är helt öde....Inga kunder...katastrof

Uppe i södra Norrland har det hittills inte blivit särskilt hysteriskt, men jobbar även i butik och där hade vi i helgen rätt bra med kunder under omständigheterna. Däremot var det väldigt tomt i korridorerna.

Hur kommer det sig att just Italien är värst drabbad i Europa? Var det nån smittad kines som tog med sig viruset dit?

Hur kommer det sig att just Italien är värst drabbad i Europa? Var det nån smittad kines som tog med sig viruset dit?

300 000 kineser jobbar inom modeindustrin i Milano och syr kostymer åt Gucci, Armani m.fl. Troligtvis nån som drog med sig viruset från en tjänsteresa hem till Kina.

Innan någon börjar jiddra om att det är Fria Tider så såg jag detta live på SVT idag så det är inget påhitt.

https://www.friatider.se/i-finland-kommer-10000-do-har-forsager-sig-svts-utsande-i-direktsandning

10.000 döda. Tystnad i studion. Instruktioner i öronsnäckan. Samtidigt rasar börsen 13% i USA på en dag, värsta på 30 år (!!!) WTC inkluderat. Vad fan vet dom som vi inte vet? Detta börjar bli lite värre än vad fan jag först trodde. Samtidigt som vi nu i Sverige börjat välja bort människor. Vad fan är det som håller på att hända?

https://www.expressen.se/nyheter/sjukskoterskan-valjer-redan-bort-manniskor/

Ja ,vart är vi på väg.
Det händer så mycket elände ute i världen nu och på kort tid.
Tänker på Australien dessa bränder,vilken förödelse.
Gräshoppsvärmen I Kenya.
Corona viruset utspridd i hela världen.
Känns ju nästan som världens undergång,ja nu är jag säkert morbid i mina tankegångar.:(:(.

Stängda gränser i 30 dagar!
Skönt att Corona för något bra med sig åtminstone.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp