Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Du har en värdefull poäng...absolut ! :)
De e väl mer att man skjuter vid tidpunkten med många folk i omlopp som får mig att duktigt ilskna till... :(

Jag är mest nojig att det sprider sig till Fridhem/Dockan/Slottis/Ribban/Hästhagen undviker skriva Limhamn för det verkar vara för sent....

Du har en värdefull poäng...absolut ! :)
De e väl mer att man skjuter vid tidpunkten med många folk i omlopp som får mig att duktigt ilskna till... :(
Håller med. Brukar också tänka så som Terry skriver självsanering.
Det otäcka är när dom skjuter bland andra och oskyldiga kommer emellan o skadas eller rent av avlider.

Det otäcka är när dom skjuter bland andra och oskyldiga kommer emellan o skadas eller rent av avlider.

Det händer ju typ aldrig i Sverige. De enda fallen jag känner till är när måltavlans "flickvän" blivit skjuten.

Tack fina du <3 Jag är så orolig att mina tumörer (eller ja det finns snällare ord för det men det är det dem är) en dag ska vara elakartade. Jag lider så mycket av det dagligen och jobbar ändå mina långa tunga pass. Har haft så fruktansvärt ont i tre dagar nu att jag knappt kunnat röra mig. Vet inte hur många mediciner jag provat nu för att vara ärlig :S

Verkar vara någon form av Corona på forumet, sprids fort och ökar i antal.
Någon lägger upp trådar om lån! Lån och bra dag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp