Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag drack Absint i Prag när vi var där med gymnasiet. Det slutade inte bra. Vi kan skippa detaljer.

Ingen som har börjat tänka på att livet aldrig blir sig likt? Ingen egentid, uppoffringar m.m. Men visst är det underbart ☺️

Ingen som har börjat tänka på att livet aldrig blir sig likt? Ingen egentid, uppoffringar m.m. Men visst är det underbart ☺️

Allt har blivit bättre. Exakt allt. Då säger jag det som aldrig tagit ansvar i mitt liv och som festade halva nätterna 3-4 gånger i veckan då jag har ett sådant jobb där det är vanligt förekommande. Jag hade inte bytt bort något mot min flicka. Den glädjen är svårslagen. Känner faktiskt inte att jag offrat ett skit.
Egentid kommer du fortsätta ha tro mig. jag har det nu, flickan somnade 19.00.
Jag ser fotboll och dricker pilsner.

Ni som huserar i Malmö, har det sluta skjutits eller har bara inte tidningarna tid att skriva om det pga virus?

Ni som huserar i Malmö, har det sluta skjutits eller har bara inte tidningarna tid att skriva om det pga virus?

Inte hänt ett skit här på flera månader. Absolut ingenting. Jag har en hel del vänner och bekanta som är poliser både på fältet och utredare. Operation Rimfrost som jag trodde skulle vara ett skämt har givit resultat. Man har omhändertagit och gripit uppemot 100 individer vilket i princip är det antalet som har hållit staden som gisslan. Det är exemplevis omöjligt att få tag på weed numera medan du tidigare kunde traska 50 meter och få erbjudande:D

Däremot så är det omöjligt att på sikt ha flera hundra poliser ifrån landet här. Sverige har inte resurser till det och det tar kraft från andra regioner.

Ja, lugnt e de...alright ! Har aldrig sett så mycket poliser någonsin tidigare

Verkligen. Dom är fan ÖVERALLT. Jag bor på Gågatan här i stan och jag ser dom köra ifrån stortorget mot Triangeln åtminstone 4-5 gånger per dag. Mer på helgerna. Dom har genomsökt flera hundra lägenheter i förorterna. Har varit extremt duktiga. Men som sagt. På sikt är det nog ganska svårt med tanke på polisbristen.

I sommar är operationen över och då återkommer väl buset.

Verkligen. Dom är fan ÖVERALLT. Jag bor på Gågatan här i stan och jag ser dom köra ifrån stortorget mot Triangeln åtminstone 4-5 gånger per dag. Mer på helgerna. Dom har genomsökt flera hundra lägenheter i förorterna. Har varit extremt duktiga. Men som sagt. På sikt är det nog ganska svårt med tanke på polisbristen.

I sommar är operationen över och då återkommer väl buset.

Säkerligen så :(
Jag gillade insatsen ute på Rosengård och Kroksbäck/Holma där minst 200 poliser mobiliserade sig och gick in i nästan likaså ha många lgh och letade efter kriminella, knark, etc... Ett jäkla bra arbete !

När polisen kraftsamlade i Södertälje stack många av busarna till Eskilstuna och Västerås (flest bilbränder 2019). Nåt liknande kan ju hända i Malmö.

så de som menar att fler poliser inte är lösningen är alltså motbevisade? Fler poliser och rätt polisinsatser verkar vara den rätta vägen att gå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp