Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

"Näthatsgranskaren" T.Å som gjort sig ett namn och blivit känd genom att förfölja svenska pensionärer på webben har startat en insamling.
Kort och gott så har han bestämt sig nu för att starta en förtalsprocess mot den oberoende journalisten Joakim Lamotte.

https://www.svegot.se/2020/03/05/nathatsgranskaren-startar-insamling-for-att-atala-joakim-lamotte/

Till saken hör att den här djurplågaren och galningen "Näthatsgranskaren" har en skuld till KFM på en miljon. För att inte bli av med dessa pengarna i insamlingen han fått så har han flyttat pengarna till en advokatfirma. Min fråga @Lasseman - Kan KFM spåra dessa pengar och kan man tipsa dom om detta?

Hej alla! nu har man fått ett barn och det känns fantastiskt. Men oron är ekonomin. Är det någon som lyckas spara och amortera extra trots barn?

"Näthatsgranskaren" T.Å som gjort sig ett namn och blivit känd genom att förfölja svenska pensionärer på webben har startat en insamling.
Kort och gott så har han bestämt sig nu för att starta en förtalsprocess mot den oberoende journalisten Joakim Lamotte.

https://www.svegot.se/2020/03/05/nathatsgranskaren-startar-insamling-for-att-atala-joakim-lamotte/

Till saken hör att den här djurplågaren och galningen "Näthatsgranskaren" har en skuld till KFM på en miljon. För att inte bli av med dessa pengarna i insamlingen han fått så har han flyttat pengarna till en advokatfirma. Min fråga @Lasseman - Kan KFM spåra dessa pengar och kan man tipsa dom om detta?

Tipsa ja, det går. Det borde gå att utmäta på ett klientmedelskonto, inte säker

Hej alla! nu har man fått ett barn och det känns fantastiskt. Men oron är ekonomin. Är det någon som lyckas spara och amortera extra trots barn?

Stort grattis!
Min ekonomi har varit mycket bättre sedan jag fick barn. Det är billigare med blöjor och klämmisar än vad det är med Redbull Vodka och taxi :D

Stort grattis!
Min ekonomi har varit mycket bättre sedan jag fick barn. Det är billigare med blöjor och klämmisar än vad det är med Redbull Vodka och taxi :D

Redbull vodka alltså... 140 spänn drinken i sthlm. Hade en riktigt rövarkväll igår, inte haft det så stökigt och blött på 6 månader typ.

Påminde mig själv om varför, för jävla dyrt!

Sen har man fyllemat på det och dylikt. Dyrt värre.
Saken underlättas inte utav att jag behöver sänka en flaska för att bli toppad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp