Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ok ? :/ jag betalade över 400kr sist iallafall... så du får tro vad du vill.

402kr var det jag betalde sist
Jag misstror inte dig utan försöker hjälpa dig med att informera om att det finns billigare av samma sort så att du slipper vara utan pengar.

Och 200 tabletter räcker ju iaf 3 månader. Minns jag inte fel bads det om pengar till dessa förra månaden med...

Och 200 tabletter räcker ju iaf 3 månader. Minns jag inte fel bads det om pengar till dessa förra månaden med...

Om du menar mig så har jag betalat tillbaka då det jag lånade.
Sedan så har jag flera olika mediciner.
Har ingen medicin som är på 200tabletter heller

Senast ändrad:
Man skall nog vara försiktig med att räkna ut dagsdos av mediciner åt andra. När jag har ätit starka smärtstillande har jag av läkare fått andra doser rekommenderade än vad som står förtryckt på paketet som rekommenderat intag.

Mina fem cent.

Jag misstror inte dig utan försöker hjälpa dig med att informera om att det finns billigare av samma sort så att du slipper vara utan pengar.

Ok, ja tack har man tur så. Senaste 2-3 gångerna har det inte funnits billigare än runt 300kr. Men för rätt så länge sedan ca 1år då låg dom runt 100-150kr

Man skall nog vara försiktig med att räkna ut dagsdos av mediciner åt andra. När jag har ätit starka smärtstillande har jag av läkare fått andra doser rekommenderade än vad som står förtryckt på paketet som rekommenderat intag.

Mina fem cent.
Nu handlade det inte om smärtstillande.

Det resonemanget gäller ju all medicinering, att man kan bli ordinerad en annan dos av läkaren som skriver ut medicinen.

I mitt fall råkade det handla om smärtstillande.
Jotack jag vet, hanterar ganska mycket medicin i mitt arbete. Men man har en maxdos, du kan inte ta 20 Alvedon per dygn tex.
Nog om detta ^^

Sån här vill jag ha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp