Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tandvårdsbidraget är väl ynka 150 kronor per år, fick dubbelt ett år när jag inte varit hos tandläkaren året innan.

Jag fick 850 kr förra året av mydentist. Hade inte vart hos tandläkaren på 10 år så undersökningen var gratis. Tecknade sedan 99 kr per månad och var hos undersökning i år igen som också var gratis

Fick betala 900 kronor för EN jävla bild som dom tog och 5-10 minuter utav att han pillade runt....
Måste nu dit på onsdag den 4:e igen för att göra en kontroll/kolla tandsten. Lär väl gå på någon tusenlapp det med......

Fick betala 900 kronor för EN jävla bild som dom tog och 5-10 minuter utav att han pillade runt....
Måste nu dit på onsdag den 4:e igen för att göra en kontroll/kolla tandsten. Lär väl gå på någon tusenlapp det med......

Den 1 juli varje år får du ett allmänt tandvårdsbidrag. Det finns som ett tillgodohavande hos Försäkringskassan: Från och med det år du fyller 24 till och med det år du fyller 29 är bidraget 600 kronor per år.

Den 1 juli varje år får du ett allmänt tandvårdsbidrag. Det finns som ett tillgodohavande hos Försäkringskassan: Från och med det år du fyller 24 till och med det år du fyller 29 är bidraget 600 kronor per år.

Hur gör man för att få dessa?? funkar de även fast man har försäkring hos folktandvården? Pröjsar en del i månaden, mer än 600 totti på ett år

Hur gör man för att få dessa?? funkar de även fast man har försäkring hos folktandvården? Pröjsar en del i månaden, mer än 600 totti på ett år

Tror du har möjligheten att betala mindre hos tandläkaren pga detta

Det allmänna tandvårdsbidraget är ett tillgodohavande hos Försäkringskassan på 300 eller 600 kr som ska främja regelbundna tandvårdsbesök och en god munhygien. Alla uppgifter finns bokförda hos oss på MyDentist och är varken något du måste hålla reda på eller ansöka om då vi tar hand om det för dig.

Haha kanske det beror ju på behandling också. Räcker nog inte att bara gå ur kyrkan :facejoy:
Räcker mer än väl för min del, 7200 kr/år, så mycket har jag aldrig spenderat på tandläkaren, trots ganska mycket åtgärder. Min bild var innan jag gick till tandläkaren att det skulle kosta mycket mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp