Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Trodde nästan bara de va vi skåningar som gick igång på Zoegas?! Forza e de bästa av Zoegas kaffe... :)
Hahah... nää då, en kaffeälskare är en kaffeälskare oavsett vart man bor :cool::D Brukar köpa Zoegas Presso, den du nämner Forza, tror jag inte jag har testat, funkar det i pressokannan?

Som kaffekonnässör har man såklart en maskin som maler bönorna, som är av fabrikatet Arvid Nordquists Guisto eller Zoegas Dark Zenith.

Och en svart kaffe med avec ger smakstart på vilken seg lördagsmorgon som helst.

Som kaffekonnässör har man såklart en maskin som maler bönorna, som är av fabrikatet Arvid Nordquists Guisto eller Zoegas Dark Zenith.

Och en svart kaffe med avec ger smakstart på vilken seg lördagsmorgon som helst.
Har en maskin men den är elektrisk, min far är av den åsikten att kaffebönor ska malas i en icke elektrisk maskin men man tager vad man haver.
Älskar att stoppa näsan i kaffepaketen och sniffa :D

Fredag igen folks! Har något bra hänt? Själv har jag sålt saker för 4250 idag, städat, dansat sjungit och skottat snö, torsk och potatis puttrar på spisen. Har betalat 35 000 på mina lån idag och ännu mer dagarna innan. Ska hämta ut ett paket med grejer jag kan göra saker av och sälja som gick loss på 6200. Ser inte tunneln för att det är så mycket ljus. :D Vaknar pigg, sköter alla tider, har koll på livet.

Fredag igen folks! Har något bra hänt? Själv har jag sålt saker för 4250 idag, städat, dansat sjungit och skottat snö, torsk och potatis puttrar på spisen. Har betalat 35 000 på mina lån idag och ännu mer dagarna innan. Ska hämta ut ett paket med grejer jag kan göra saker av och sälja som gick loss på 6200. Ser inte tunneln för att det är så mycket ljus. :D Vaknar pigg, sköter alla tider, har koll på livet.
Låter härligt med så mkt ljus. Här är det inte lika ljust men ljusare än veckan innan och det är alltid ngt.
Fick brev fr Arvato att jag ska få tillbaka en summa, ca 3000 kr, som jag betalat för mkt år 2017. Trodde det var ngt fluffens att de ville ha mitt kontonr men ringde idag och det stämde!
Trevlig helg alla kämpar som har helg. Själv jobbar jag som vanligt både lör och sön och det är jag glad för :)

I

Hur mkt skulder hade du lilaros nu igen? Låter jättebra o kunna amortera så mkt. Kul!

Trevlig helg :):p

Låter härligt med så mkt ljus. Här är det inte lika ljust men ljusare än veckan innan och det är alltid ngt.
Fick brev fr Arvato att jag ska få tillbaka en summa, ca 3000 kr, som jag betalat för mkt år 2017. Trodde det var ngt fluffens att de ville ha mitt kontonr men ringde idag och det stämde!
Trevlig helg alla kämpar som har helg. Själv jobbar jag som vanligt både lör och sön och det är jag glad för :)
Ledig denna helg.
Önskar dig en trevlig helg :)❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp