Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Okej skönt att det är bättre:)
Det är ju bra om slipper uppsöka läkare men ibland måste man.
Vad trodde dom att det var?

Dom sa inget, var väl principen en gång ingen gång antar jag

Absolut! Första klunken på morgonen... mmmmmmm. Dricker inte mer än 2-3 koppar per dag men varje kopp är en njutning. Har övergett bryggmaskinen för länge sedan, gick över till perkolator vilket gav väldigt gott kaffe men det var opraktiskt när man bara skulle göra för sig själv. Så nu är det pressokannan som gäller och Zoega, Arvid Nordqvist eller Gevalia (tredjehandsvalet haha... får inte så många oväntade besök, det ska väl vara Kf i så fall men det har tack och lov inte hänt än ;))
Är en riktig kaffe tunna blir nog ca 8-10 koppar per dag ofta Löfbergs ;):p
Arvid Norqvist är också gott :)
På jobbet vet jag inte vad vi har i kaffe automaten smakar sådär

Är en riktig kaffe tunna blir nog ca 8-10 koppar per dag ofta Löfbergs ;):p
Arvid Norqvist är också gott :)
På jobbet vet jag inte vad vi har i kaffe automaten smakar sådär
Jag verkar ha ngn inbyggd spärr... över 4 koppar per dag är det tvärstopp, det blir inte gott på ngt sätt.

Zoegas, alla dagar i veckan. Två koppar om dagen, starkt svart :) det är livet!

Jag har legat efter med hyran i ett par månader pga utmätningen och att jag har tvungen att betala mitt ex för skador mina djur gjort på hans boende och andra små kostnader han ansåg att jag borde stå för. För att slippa ha honom i mitt liv så betalade jag allt på en gång men med konsekvens av att jag inte kunnat hinna ifatt med hyran och fick brev om vräkning i måndags. Jag har nog utöver missfallet jag fick för några år sedan aldrig varit med om att jag mått så dåligt i hela mitt liv. Men mina vänner ställde upp för mig direkt när jag berättade det och jag ifatt med hyran och så länge jag fortsätter betala den i tid får jag bo kvar. Jag är så tacksam att jag har så underbara människor runt omkring mig. Jag har inte känt att jag behöver dränka mina sorger i alkohol som jag gjorde förut. Måste fortsätta kämpa.

Jag har legat efter med hyran i ett par månader pga utmätningen och att jag har tvungen att betala mitt ex för skador mina djur gjort på hans boende och andra små kostnader han ansåg att jag borde stå för. För att slippa ha honom i mitt liv så betalade jag allt på en gång men med konsekvens av att jag inte kunnat hinna ifatt med hyran och fick brev om vräkning i måndags. Jag har nog utöver missfallet jag fick för några år sedan aldrig varit med om att jag mått så dåligt i hela mitt liv. Men mina vänner ställde upp för mig direkt när jag berättade det och jag ifatt med hyran och så länge jag fortsätter betala den i tid får jag bo kvar. Jag är så tacksam att jag har så underbara människor runt omkring mig. Jag har inte känt att jag behöver dränka mina sorger i alkohol som jag gjorde förut. Måste fortsätta kämpa.
Helt rätt tänkt fortsätt kämpa det blir bättre.
Men en tragisk situation sånt man blir ledsen över att höra.
Stor Kram❤️

Du är en krigare och du är stark, fortsätt kämpa så kommer det ljusna till sist!

Jag beklagar alla sorger du fått genomgå,
Stor kram till dig!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp