- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Ja är det någon som tror något annat?
Alla som försvarar lilaros.
Ja är det någon som tror något annat?
Hur menar du nu? Tror jag är lite trött idagLite objektivet har inte skadat någon. Om man blir sk ”påhoppad” enligt sig själv har det nog sällan startat av ingenting. Nog för att vi hamnat i skiten som hänger här men så naiva kan vi väl inte vara för det.

I alla fall i ögonen hos någon som behagar vara lagomt överförfriskad en typ onsdag förmiddag..
Hon fick veta hut kan man säga![]()

Också rökare och fan så onödigt flr mig har det inte funkat att bara lägga av för dagen. Jag har trappat ner sedan i oktober från en ask om dagen till en halv i snitt. Jag hymlar inte med att jag tycker det smakar braKan tänka mig att det är skönt att bli fri
Men du ville verkligen sluta? Känns som om jag kommer sakna det, men ändå inte.
Jag är rätt trött på att röka ändå. Jo jag måste ju kunna. Har rökt sen jag var 17. 20 år i år då förutom uppehåll för barn.
Klart jag ska klara det. Får peppa mig själv ordentligt![]()
Kram tillbaka till dig
Haha jag dör!Herre jösses, så gammaldags Du verkar vara med ”veta hut”...
Är Du hunken som dansade folkdans genom hela skoltiden oxå...![]()
Du trampar ingen på tårna känn inte så.Speciellt med tanke på att jag själv alltid haft skiftgång i mina yrken. Nej, det förutsätter jag inte att det är så för alla, dock förutsatte jag att det var arbetstid för just den personen i fråga då det ju var på arbetet det skedde.
Jag kanske uttrycker mig klumpigt och om jag trampar någon på tårna ber jag om ursäkt. Jag menar inte att döma.
Om det är chatt o bokningHar sett att det finns besöksbokning som man kan jobba med hemifrån, ska se om jag hittar någon länk åt dig.
alltså jag tycker hon har samma rätt som alla andra att vara o skriva här.Alla som försvarar lilaros.
Herre jösses, så gammaldags Du verkar vara med ”veta hut”...
Är Du hunken som dansade folkdans genom hela skoltiden oxå...![]()