Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Syrran, ingen idé att diskutera vidare. Tycker det är starkt av dig att stå upp för en annan men folk som inte vill förstå vad det handlar om kommer man ingenvart med.
Sen kan man undra varför vissa väljer att ta åt sig och ta det högst personligt vad Lilaros skriver (har aldrig nånsin sett att det är hon som börjat) och gå till angrep mot henne men det får stå för dem. Jag beundrar dig för den du är och är rädd om dig så släpp det bara. Inte värt det!

Du vrider på allt man skriver. Jag skrev det för att visa att Lilaros inte är ett offer som du verkar vilja få det till.

Men vilket fall jag lägger ner diskussionen med dig, den kommer ingenstans.

Och ja tänk om alla hade varit som mig, det hade varit en drömvärld! :p
Nej vi lägger ner
Ha en bra dag :)

Syrran, ingen idé att diskutera vidare. Tycker det är starkt av dig att stå upp för en annan men folk som inte vill förstå vad det handlar om kommer man ingenvart med.
Sen kan man undra varför vissa väljer att ta åt sig och ta det högst personligt vad Lilaros skriver (har aldrig nånsin sett att det är hon som börjat) och gå till angrep mot henne men det får stå för dem. Jag beundrar dig för den du är och är rädd om dig så släpp det bara. Inte värt det!

Fast jag förstår precis vad det handlar om. Det är ju det mina inlägg har gått ut på. Mina inlägg har ju gått ut på att syrran bad mig att inte svara på Lilaros inlägg och bli provocerad av dem.
Jag undrade varför hon då själv känner att hon måste besvara lasseman när hon blir provocerad av honom.
Jag undrade vad skillnaden var? Varför hon har rätt att besvara men jag hade inte det tyckte hon.

Absolut innan tråden ballar ur helt.
Går inte att komma nån vart och ingen vill förstå.
Du har rätt ❤️

Fast jag förstår precis vad det handlar om. Det är ju det mina inlägg har gått ut på. Mina inlägg har ju gått ut på att syrran bad mig att inte svara på Lilaros inlägg och bli provocerad av dem.
Jag undrade varför hon då själv känner att hon måste besvara lasseman när hon blir provocerad av honom.
Jag undrade vad skillnaden var? Varför hon har rätt att besvara men jag hade inte det tyckte hon.
Ge dig nu snälla

Nu skriver du väl ge dig igen antar jag. Men jag fick väl förklara vad jag menade eller? För någon skillnad finns inte.
Förstår dig lugnast så men detta leder ingen vart mer än tjafs.
Tycker vi får hålla lite god ton och det som forumet är till för.
Ville bara förklara att jag kan säga saker när jag är arg som jag egentligen inte menar o ångrar sen och tror de är är lika för Lilaros.
Men den stackarn är knappt här längre och jag förstår henne.
Ibland är det ett jäkla käbblande här för att alla inte är lika och du o några andra har svårt för det.
Men vi glömmer det eller hur ? Du tycker säkert lika om mig;):)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp