Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Alltså ni med småbarn.
Har en liten knott på ett år. Hon sover på förmiddagen och sen på dagen, typ en timme åt stöten.
Lägger henne för nattning 20:00-21:00 sen vaknar hon nästan VARJE natt vid typ 01.00 och vill upp och leka 4-5 timmar.
Jag är en nattuggla så det är väl egentligen inte hela världen men känns som att det vore roligare om hon sov om nätterna.
Vad har ni för tips?

Whiskey?:D

Trötta ut. Mata ordentligt innan nattning
Mvh just vaknat efter att råka natta mig själv samtidigt som barnen

@Lånforum forumet har fullständigt spamats sönder ikväll av massa ryssar och skit men även folk som "Lånar ut pengar"....
Samtliga oregistrerade användare. Inte dags att se över det snart?

Jag grubblar över framtiden, vad jag vill göra och jobba med. Vad jobbar ni med, går ni skift, har ni bra lön? Behöver inspiration!

Jag grubblar över framtiden, vad jag vill göra och jobba med. Vad jobbar ni med, går ni skift, har ni bra lön? Behöver inspiration!
Jobbar som tekniker inom elektronikindustrin. Lönen är 25500 före skatt. Jobbar dock tvåskift nu så med skifttillägg och OB kommer jag upp i ca 29000 före skatt.

B2B-Säljare inom fintech, väldigt bra grundlön + provision utan tak

processoperatör på oljefabrik , bra lön ! går skift ! kan du jobba skift så springer lönen upp , ca 44 000 kr i mån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp