- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Har ni haft en fin jul?
Sjuka barn. Lagom med mat, ingen alkohol.
Har ni haft en fin jul?
Sjuka barn. Lagom med mat, ingen alkohol.

Finns det någon som kan relatera till känslan som uppstår när man har tvingat sig till jobb... man är helt ensam på hela jäkla kontoret. kaffemaskinen säger "tvångsrengöring", men vad jag än trycker på, så inte fasiken går någon rengöring igång och inte kan man få en kopp kaffe tills dess rengöringen är utförd - asså DEN känslan....![]()
Skulle bli galen först att vara på jobbet ensam och sen inte få kaffe hellerFinns det någon som kan relatera till känslan som uppstår när man har tvingat sig till jobb... man är helt ensam på hela jäkla kontoret. kaffemaskinen säger "tvångsrengöring", men vad jag än trycker på, så inte fasiken går någon rengöring igång och inte kan man få en kopp kaffe tills dess rengöringen är utförd - asså DEN känslan....![]()

Inte så att det tillkommit nån avgift? Då blir det ju snabbt ökningSatan i gatan vad skulden höjs hela tiden när man loggar in på kfm. Höjts över 1000 kr bara sen i söndags utan att det tillkommit något nytt lån. Är ju helt omöjligt att göra sig skuldfri utan skuldsanering. Antal skulder just nu är 13 men alla har inte trillat in än.
Inte så att det tillkommit nån avgift? Då blir det ju snabbt ökning

Kanske märks när det rensas inför årsskiftetFick en återbetalning på 119 kr idag. Alltid något.
Står "Överbetalning" på kontoutdraget. Verkar komma från Arvato. Vet ej varför. Det enda jag kan komma på är att jag slutbetalade Viakredit i april. Men ska det ta 8 månader?