Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sjuka barn. Lagom med mat, ingen alkohol.

Min dotter blev ALLTID sjuk antingen dagen innan julafton eller så vaknade hon på självaste julafton sjuk. Det varade från hon var riktigt liten tills hon var en 6-7 år gammal. Samma visa varje år. Antingen maginfluensa eller ”bara” hög feber... :(

Finns det någon som kan relatera till känslan som uppstår när man har tvingat sig till jobb... man är helt ensam på hela jäkla kontoret. kaffemaskinen säger "tvångsrengöring", men vad jag än trycker på, så inte fasiken går någon rengöring igång och inte kan man få en kopp kaffe tills dess rengöringen är utförd - asså DEN känslan.... :mad::eek::(

Finns det någon som kan relatera till känslan som uppstår när man har tvingat sig till jobb... man är helt ensam på hela jäkla kontoret. kaffemaskinen säger "tvångsrengöring", men vad jag än trycker på, så inte fasiken går någon rengöring igång och inte kan man få en kopp kaffe tills dess rengöringen är utförd - asså DEN känslan.... :mad::eek::(

Inte till maskinen, men jag kan relatera till känslan att berövas det morgonkaffe som Gud givit en rätt till. Det som man inte blir en människa innan man druckit.

Skulle bli galen först att vara på jobbet ensam och sen inte få kaffe heller:D
Hela dagen förstörd:D

Satan i gatan vad skulden höjs hela tiden när man loggar in på kfm. Höjts över 1000 kr bara sen i söndags utan att det tillkommit något nytt lån. Är ju helt omöjligt att göra sig skuldfri utan skuldsanering. Antal skulder just nu är 13 men alla har inte trillat in än.

Satan i gatan vad skulden höjs hela tiden när man loggar in på kfm. Höjts över 1000 kr bara sen i söndags utan att det tillkommit något nytt lån. Är ju helt omöjligt att göra sig skuldfri utan skuldsanering. Antal skulder just nu är 13 men alla har inte trillat in än.
Inte så att det tillkommit nån avgift? Då blir det ju snabbt ökning

Fick en återbetalning på 119 kr idag. Alltid något. ;)
Står "Överbetalning" på kontoutdraget. Verkar komma från Arvato. Vet ej varför. Det enda jag kan komma på är att jag slutbetalade Viakredit i april. Men ska det ta 8 månader?

Fick en återbetalning på 119 kr idag. Alltid något. ;)
Står "Överbetalning" på kontoutdraget. Verkar komma från Arvato. Vet ej varför. Det enda jag kan komma på är att jag slutbetalade Viakredit i april. Men ska det ta 8 månader?
Kanske märks när det rensas inför årsskiftet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp