Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

När jag hade krediter på Ferratum, Easycredit, Everyday+ och fan och hans moster så blev det ofta ett udda belopp som 3132 som fanns kvar att ta ut efter att man betalat in senaste fakturan.
hehehe... härligt med en som vet precis hur det är! Man sätter in och man tar ut det som blir kvar :D

Sorry, men måste bara få avreagera mig... :( Nu e julafton över och uppenbarligen ska det nu vara ”nyårsafton” i ett par veckor framöver... :mad: Det smäller med smällare över Malmö som aldrig förr & här sitter jag med en liten vovve som är räddare än räddast... Han skakar som värsta ”aspelövet”. Nu kommer han inte vilja gå ut på flera veckor & när vi väl är ute, så ”kryper” han längs husknutarna och vägrar göra vare sig nummer ett eller nummer två...

Ni som ”känner” mig här ute VET att jag hatar ordet ”förbud”, men detta jävla otyg med smällande i tid och otid borde ta mig fasiken just FÖRBJUDAS!!! :mad::(

Over and out... :(

Sorry, men måste bara få avreagera mig... :( Nu e julafton över och uppenbarligen ska det nu vara ”nyårsafton” i ett par veckor framöver... :mad: Det smäller med smällare över Malmö som aldrig förr & här sitter jag med en liten vovve som är räddare än räddast... Han skakar som värsta ”aspelövet”. Nu kommer han inte vilja gå ut på flera veckor & när vi väl är ute, så ”kryper” han längs husknutarna och vägrar göra vare sig nummer ett eller nummer två...

Ni som ”känner” mig här ute VET att jag hatar ordet ”förbud”, men detta jävla otyg med smällande i tid och otid borde ta mig fasiken just FÖRBJUDAS!!! :mad::(

Alltså det är inte så att du överreagerar utan det är faktiskt helt jäkla efterblivet att en massa pack och snorungar ska springa runt och smälla. Jag hade röstat för ett totalförbud närsomhelst men ser gärna fyrverkerier i ordnade former men långt från stadskärnor och dylikt.

Ja verkligen så synd om dom stackarna.
Är det inte förbjudet med smällare nu?

Jag tycker inte om smällare och framför allt inte folk med smällare som skjuter i tid och otid. Alltid något pucko som har noll koll och dessutom tycker att det är roligt att sikta på folk.

Man borde ha en vattenspruta med vinäger och skjuta tillbaka på.
Fungerar det på katter för att ändra beteende borde det även fungera på människor...men då får man väl en raket i näsan eller något annat tillbaka..

Har konstigt nog hört bara ett fåtal smällare per dag änsålänge. Förra året var mkt värre men det kommer nog, och ska det smällas i en månad framåt typ.
De kunde för min del förbjuda skiten helt, frugan brände sig sist i höften på nått jävla vänster utomlands.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp