Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Eller kanske är så illa som 23:e när jag tänker efter.

Det ska bli roligt att se vad som händer med UC-betyget framöver. (För oss som har ett år utan att röra nya förfrågningar)
Min sista var i augusti. :)

Vi har köpt bostad och allt är klart med nya bostaden med lån. Banken har aldrig frågat om mina lån som jag har på uc men tror ni dom har koll på en om man ansöker lån på bisnode?

Allt är ju beviljat nu!

Konstigt, låg på 30+% uc risk nyss (siffran var där på 30+% i två månader) men nu var det 60+% fast förfrågningar och lån gått ner och inga anmärkningar finns. Borde gå åt andra hållet, har 33 färre förfrågningar än för ett halvår sen. Ska kolla vid nästa uppdatering, det borde sjunka ordentligt snart. Vad konstigt uc beter sig fast man inte tar några lån. Just ja, inga övertrasseringar heller. Hmm. ”Peppande”.

Konstigt, låg på 30+% uc risk nyss (siffran var där på 30+% i två månader) men nu var det 60+% fast förfrågningar och lån gått ner och inga anmärkningar finns. Borde gå åt andra hållet, har 33 färre förfrågningar än för ett halvår sen. Ska kolla vid nästa uppdatering, det borde sjunka ordentligt snart. Vad konstigt uc beter sig fast man inte tar några lån. Just ja, inga övertrasseringar heller. Hmm. ”Peppande”.
Blir säkert bättre Lilaros :)
Kämpa på och God Jul

Men lol. Kikade på klarnas kort och insåg att det är inget för mig så beställde inte den. Likförbannat tog klarna creditsafe på mig fast jag inte beställt kort hehe.

Idag så är jag faktiskt halvvägs att ha betalat färdigt mitt stora handelsbanks lån , 5 år kvar nu ! Kämpa kämpa ! När det väl är borta så kommer en stor Sten att falla verkligen... min målsättning för 2020 är att få bort så mycket jag bara kan från inkasso , jag kommer nog få bort iallafall fall 150k av 300k . Kommer bli ett jobbigt år 2020 med mycket känslor ! Men jag ska klara av det , så otroligt skönt slippa låna och jaga pengar nu ! Mycket mindre brev varje månad ! Visserligen föreläggande kommer men inte alls så mycket som innan ! Vad har ni för mål 2020 ?

Idag så är jag faktiskt halvvägs att ha betalat färdigt mitt stora handelsbanks lån , 5 år kvar nu ! Kämpa kämpa ! När det väl är borta så kommer en stor Sten att falla verkligen... min målsättning för 2020 är att få bort så mycket jag bara kan från inkasso , jag kommer nog få bort iallafall fall 150k av 300k . Kommer bli ett jobbigt år 2020 med mycket känslor ! Men jag ska klara av det , så otroligt skönt slippa låna och jaga pengar nu ! Mycket mindre brev varje månad ! Visserligen föreläggande kommer men inte alls så mycket som innan ! Vad har ni för mål 2020 ?
Mitt mål är seriöst bara att överleva. Och i nuläget känns det som ett svårt mål. Men på ett eller annat vis ska det väl gå!

Hörrni, har ni koll! Jag har försökt googla, finns det fler tjänster som betalkoll? Hittar inget när jag googlar :(

Tror inte det finns utan uc. Har tidigare googlat också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp