Blir säkert bättre LilarosKonstigt, låg på 30+% uc risk nyss (siffran var där på 30+% i två månader) men nu var det 60+% fast förfrågningar och lån gått ner och inga anmärkningar finns. Borde gå åt andra hållet, har 33 färre förfrågningar än för ett halvår sen. Ska kolla vid nästa uppdatering, det borde sjunka ordentligt snart. Vad konstigt uc beter sig fast man inte tar några lån. Just ja, inga övertrasseringar heller. Hmm. ”Peppande”.

Mitt mål är seriöst bara att överleva. Och i nuläget känns det som ett svårt mål. Men på ett eller annat vis ska det väl gå!Idag så är jag faktiskt halvvägs att ha betalat färdigt mitt stora handelsbanks lån , 5 år kvar nu ! Kämpa kämpa ! När det väl är borta så kommer en stor Sten att falla verkligen... min målsättning för 2020 är att få bort så mycket jag bara kan från inkasso , jag kommer nog få bort iallafall fall 150k av 300k . Kommer bli ett jobbigt år 2020 med mycket känslor ! Men jag ska klara av det , så otroligt skönt slippa låna och jaga pengar nu ! Mycket mindre brev varje månad ! Visserligen föreläggande kommer men inte alls så mycket som innan ! Vad har ni för mål 2020 ?